۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
بهروزی‌راد و جاهدی در نیمه نهایی قایقرانی پارالمپیک
 
شهلا بهروزی راد و اسلامی جاهدی با کسب جایگاه چهارمی در گروهشان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و باید برای رسیدن به فینال تلاش کنند.
در یکی از دو گروه این رقابت ها، شهلا بهروزی‌راد در کنار قایقرانانی از استرالیا، آلمان، بریتانیا و سوئد پارو زد و در نهایت با رکورد 54.755 ثانیه به عنوان چهارمی گروهش در ماده کایاک انفرادی 200 متر کلاس KL3 رسید و به نیمه نهایی راه یافت. در این گروه لائورا شوگر از بریتانیا با رکورد 50.347 ثانیه اول شد.
اسلام جاهدی، دیگر نماینده کشورمان در قایقرانی کلاس VL2، با ورزشکاران بلاروس، اسپانیا، مجارستان و پرتغال مسابقه داد که با حدنصاب 1:01.395 و کسب عنوان چهارمی شانس راهیابی مستقیم به فینال ماده پاراکانوی انفرادی 200 متر را از دست داد و باید در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کند. در این گروه نوربرتو مورائو از پرتغال با حدنصاب 57.831 ثانیه اول شد.
اسلام جاهدیپس از این مسابقه گفت: در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا بهترین نتیجه را بگیرم.
وی ارزیابی‌اش از عملکرد خود در مسابقه امروز را اینطور بیان کرد: از گروه ما امروز فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم.
قایقران پارالمپیکی کشورمان در واکنش به آب و هوای بارانی توکیو اظهار کرد: من اهل استان هرمزگان و شهر زیبای بندرعباس هستم. ما در طول سال به ندرت چنین هوایی را می‌بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس اینطور باشد، آنهم نه با این باد و باران. اما باد و باران برای همه ما بود، و ما با بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال بهترین نتیجه هستیم.
 

شهلا و اسلام 6
شهلا و اسلام 4
شهلا و اسلام 3
شهلا و اسلام 2
شهلا و اسلام 1

کد خبر : ۴,۴۳۵
اشتراک در