۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵
​صعود والیبال نشسته به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین
 
تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی ۳ بر صفر چین را شکست داد تا بدون از دست دادن حتی یک ست به نیمه نهایی برسد.
به گزارش خبرنگار اعزامی به توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل تیم ملی چین در آخرین مسابقه مرحله گروهی، ضمن کسب سومین برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه B راهی مرحله نیمه نهایی شد. 
تیم ایران در مصاف با چین در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید، و مهدی بابادی با کسب ۱۷ امتیاز، عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.
هادی رضایی، سرمربی تیم ملی ایران، در حالی این دیدار را از چین پیروز شد که پیش تر موفق شده بود با نتیجه 3 بر صفر از سد آلمان و برزیل عبور کند.
تیم ملی چین هم با توجه به اینکه یک برد و یک باخت از دو مسابقه قبلی کسب کرده بود، برای قطعی کردن صعودش به نیمه نهایی باید در این مسابقه برنده می‌شد که موفق به انجام این کار نشدند. 
هادی رضایی پس از این بازی گفت: چین خوب بازی کرد و حریف سرسختی بود. آنها آمده بودند که حداقل یک ست را پیروز شوند اما ما به انچه میخواستیم رسیدیم.
رضایی درباره دریافت کارت زرد از داور هم گفت: داور کم تجربه بود و در ست دوم کمی بازی را بهم ریخت. در سی سال گذشته این شاید دومین کارت زرد من بود.
وی درباره مصدومیت گلستانی نیز گفت: گلستانی از ناحیه دست شکستگی دارد و امیدواریم که بازی فینال برسد.
رضایی با اشاره به بازی نیمه نهایی تصریح کرد: با توجه به جدول، ما با بوسنی بازی خواهیم کرد و تمام تمرکزمان بر این بازی است، امیدوارم که بازی خوبی باشد.
 

والیبال نشسته چین 7

والیبال نشسته چین 2

 

والیبال نشسته چین 6
والیبال نشسته چین 5
والیبال نشسته چین 4
والیبال نشسته چین 3
والیبال نشسته چین 1

کد خبر : ۴,۴۲۸
اشتراک در