۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۰۴
تیرهای زندی به مدال نرسید/ پایان کار با عنوان چهارمی
 
کماندار ایران با قبول شکست در دیدار رده بندی ماده W1 تیروکمان بازیهای پارالمپیک توکیو، از رسیدن به مدال برنز بازماند.
به گزارش خبرنگار اعزامی به توکیو، محمدرضا زندی کار خود را از صبح امروز در مسابقا W1 انفرادی مردان با پیروزی مقابل حریف چینی آغاز کرد. در ادامه، او توانست در یک چهارم نهایی برای دومین بار از سد دومین نماینده چین هم عبور کند تا به نیمه نهایی صعود کند. محمدرضا زندی اما با قبول شکست برابر نماینده جمهوری چک از رسیدن به فینال ماده W1 تیروکمان بازماند و برای کسب مدال برنز به مصاف حکیم اوغلو از ترکیه رفت. 
در پایان این رقابت که از ساعت 8:45 به وقت توکیو در سایت «یومنوشیما» آغاز شد، حکیم اوغلو در نهایت با نتیجه 139 بر 134 به برتری رسید و عنوان سوم این ماده را از آن خود کرد.

محمدرضا زندی بعد از ناکامی در کسب مدال گفت: بی دقتی از خودم بود. در تیر ماقبل فینال عجله کردم و کمی هم باد می آمد. زمان داشتم و باید دیرتر تیر می زدم. به نظرم یک مقدار عجله کردم.

وی افزود: پس از این اشتباه، حریفم از فرصت استفاده کرد چون حریفی نبود که هدیه به این خوبی را پس بفرستد. متاسفانه به خودم و به عجله کردن خودم باختم.

ملی پوش پارا تیروکمان ایران خاطرنشان کرد: حکیم اوغلو را می توانستم در رده بندی شکست بدهم ولی چون زمان استراحتم نسبت به او کمتر بود و از آنجا که با اشتباه خودم به نماینده جمهوری چک باخته بودم، نتوانستم عملکرد خوبی در رده بندی داشته باشم.

زندی یادآور شد: حریف جمهوری چک من در نیمه نهایی باتجربه بود. امیدوارم دیگر اعضای کاروان بخصوص ملی پوشان تیروکمان بتوانند با دست پر و با مدال طلا برگردند.

 

زندی 7
زندی 5
زندی 4
زندی 3
زندی 2
زندی 1
زندی 7

کد خبر : ۴,۴۱۵
اشتراک در