۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰
بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰؛
نوری: مبارزه سنگینی در نیمه ‌نهایی داشتم

 

دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی در رشته جودو نابینایان گفت: رقابت سختی در برابر حریفم داشتم و انرژی زیادی از من گرفت اما در نهایت موفق شدم فینالیست شوم.

وحید نوری پس از پیروزی در برابر حریف فرانسویش در مرحله نیمه نهایی به خبرنگار اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو 2020 گفت: من برای کسب مدال به توکیو آمدم و غیر از این نتیجه هم به چیز دیگری فکر نمیکنم. پارالمپیک سخت و متفاوت از هر تورنمنت دیگری است، اینجا نخبگان ورزشی جهان گرد هم آمده اند و باید از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کرد. من در دور نخست به قرعه استراحت خوردم سپس با حریف برزیلی مبارزه کردم که موفق شدم او را با امتیاز ایپون شکست دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در وزن منهای 90 کیلوگرم ادامه داد: حریف فرانسوی چغرتر از آن بود که فکر میکردم. او انرژی زیادی از من گرفت اما در نهایت موفق شدم در امتیاز طلایی شکستش دهم. امید دارم در فینال بتوانم یک رقابت خوب را به نمایش بگذارم و با مدال طلا به ایران برگردم.

وی در خصوص شکست نفر نخست وزن منهای 90 کیلوگرم تصریح کرد: حریف انگلیسی به‌ خوبی مبارزه کرد و نازاینکو اوکراینی که مدعی نخست این وزن بود را شکست داد. حریف من در فینال از کوبا است که پیش از این هم موفق به کسب برنز جهان شده است.

رقابت‌های فینال جودو نابینایان بازی‌های پارالمپیک در 2 وزنه منهای 90 و مثبت 100 کیلوگرم تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد .

 
کد خبر : ۴,۳۹۵
اشتراک در