۶ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹
تقدیر دکتر فرامرزیان از تیم رسانه کاروان ایران در پارالمپیک توکیو۲۰۲۰

 

دکتر ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان که همزمان با برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ به محل برگزاری بازی ها سفر کرده، روز گذشته به همراه محمود خسروی وفا و محمد تابع، رییس و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سردار قاسمی، مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش و جوانان و عضو هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل اقامت تیم رسانه ای کاروان ایران در توکیو ضمن دیدار و گفتگو با اصحاب رسانه، از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر فرامرزیان در این دیدار صمیمانه اظهار داشت: با توجه به اینکه از خبرنویسی تا سردبیری و مدیرمسئولی را شخصا تجربه کرده ام، از سختی های کار شما مطلع هستم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اثرگذاری اصحاب رسانه به آعنوان مسئولان سواد رسانه ای جامعه‌گفت: امیدوارم بتوانید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهید و فصلی دیگر در رشد و توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه را رقم زنید.
دکتر فرامرزیان با آرزوی موفقیت برای کاروان فرهنگی ورزشی سردار دل ها اذعان داشت: موفقیت های ورزش های جانبازان و معلولین به ویژه رشته های پارالمپیکی، مدیون زحمات، رفتار، روحیه و صداقت آقای خسروی وفا است و امیدوارم  که کاروان ایران  ایام موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.
 
کد خبر : ۴,۳۸۵
اشتراک در