۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۲۵
معرفی پلتفرمهای داخلی و خارجی پخش زنده بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰
 
مخاطبان بازی های پارالمپیک می توانند علاوه بر دنبال کردن شبکه های اجتماعی و سایت کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران برای دسترسی به اخبار و محتوای مربوط به جنبش پارالمپیک و توکیو ۲۰۲۰، به سایت و اکانت های کمیته بین المللی پارالمپیک در پلتفرم های مختلف مراجعه نمایند. 
در ایران شبکه ورزش سیما نیز هر روز از ساعت ۴:۳۰ صبح به پخش زنده رقابت های نمایندگان ایران می پردازد و هر شب نیز از برنامه " دهکده المپیک" به تحلیل نتایج ملی پوشان کشورمان خواهد پرداخت.
همچنین شبکه سوم سیما نیز با ویژه برنامه " پارالمپیک ۲۰۲۰" رقابت های نمایندگان کشورمان را پوشش می دهد و شبکه رادیویی ورزش نیز با ویژه برنامه " به سوی افتخار" به صورت زنده مسابقات پارالمپین های کشورمان را پخش خواهد کرد.
 کمیته بین المللی پارالمپیک هم به منظور افزایش آگاهی و سطح دسترسی افراد به محتوا و خبرهای پارالمپیک، تمام تلاش نموده تا از ظرفیت های موجود در فضای مجازی از قبیل فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اسنپ چت و اینستاگرام استفاده کند. 
علاقه مندان می توانند پخش های زنده اینترنتی را از سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، یوتیوب و فیسبوک تماشا کنند، و یا با دریافت نرم افزارهای ParalympicsLIVE یا Olympics بر روی سیستم عامل های Android  و iOS مسابقات در حال پخش را تماشا کنند و نتایج تیم ها و ورزشکاران مورد علاقه شان را دنبال نمایند. بعلاوه، افراد می توانند با استفاده از سرویس Google Image به عکس های منتخب Getty Image دسترسی داشته باشند. 
جستجوگر گوکل هم به منظور افزایش سطح آگاهی و اطلاع رسانی بیشتر نسبت به بازی های پارالمپیک، بازی ها و استیکرهای مخصوص پارالمپیک را در صفحه اصلی خود قرار داده است. 
علاقه مندان به بازی های ویدئویی نیز می توانند با دریافت اولین بازی رسمی پارالمپیک، تجربه ملموسی از سومین رویداد ورزشی بزرگ جهان به دست آورند و یا با سرویس Paralympics Raw: Emotion Unites Us به جای برترین پارالمپین های دنیا، حضور در میدان مسابقه را امتحان کنند. 
 
 
 
کد خبر : ۴,۳۵۸
اشتراک در