۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۵
آشنایی با جزییات مراسم اهدای مدال بازی های پارالمپیک توکیو 2020

 

کمیته برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو جزئیاتی جدید از مراسم اهدای مدال این رویداد را اعلام کرد.

این جزئیات شامل روند تولید سکوی اهدای مدال، ساخت موسیقی مراسم و طراحی لباس افراد حاضر در مراسم اهدای مدال است.

 

سکوی مراسم اهدای مدال
در توکیو 2020 برای اولین بار در تاریخ بازیهای المپیک و پارالمپیک، برای تولید سکوی بازیها از پلاستیک های بازیافتی استفاده شده است تا مفهوم پایداری در این رویداد به نمایش گذاشته شود. به علاوه، در طراحی این سکو از نشان بازی های توکیو 2020 الهام گرفته شده و از اشکال چند ضلعی سه بعدی استفاده شده است. این سکو با توجه به فرم سه بعدی دارد، با تابش نور فرم های مختلف به خود میگیرد. 
سکوی اهدای مدال و لوگوی بازی های توکیو 2020 به عنوان سمبل ارتباط به گسترده تر شدن این ارتباط کمک خواهد کرد، و این موضوع به افزایش همبستگی ها منجر خواهد شد. 

 

 سکو.

 

 موسیقی مراسم اهدای مدال
در تولید موسیقی این بخش تلاش شده تا علاوه بر نمادهای ژاپنی، از سایر المان ها هم استفاده شود تا مدال آوران کشورهای مختلف که از فرهنگ های گوناگون آمده اند، هنگام پخش این موسیقی حس بیگانه ای نسبت آن نداشته باشند.

 

لباس

 

 لباس افراد حاضر در مراسم اهدای مدال
با وجود تفاوت های سبک ژاپنی و غربی در طراحی لباس، تلاش شده تا لباس افرادی که دست اندرکار مراسم اهدای مدال هستند،تلفیقی از هر دو سبک باشد.
با توجه به ضخامت و سنگین بودن کیمونوهای معروف ژاپنی و نیز دشوار بودن حرکت با آنها در تابستان، لباس اهدا کنندگان مدال می بایست سبک و خنک باشد و از این رو تلفیق این دو سبک به این امر کمک کرده است.
     
 
کد خبر : ۴,۱۹۷
اشتراک در