۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
علی-نژاد-پارالمپیک-همواره-مجموعه-ای-موفق-و-با-افتخار-بوده-است
معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت جناب آقای خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است.

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت جناب آقای خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است. روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی ایجاد شد برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان. پارالمپیک با کمک فدراسیون های ذیربط توفیقات خوبی داشته است. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است. 




دکتر علی نژاد در ادامه گفت: قطعا از اولویت های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی  این قشر راهی جز ورزش نیست. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد چون در تمام این سال ها علیرغم سختی ها و تحریم هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین المللی باقی نگذاشت.




وی افزود: وزارت ورزش و جوانان کما فی السابق از پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت های خوبی به دست بیاوریم.

کد خبر : ۳,۹۹۶
اشتراک در