۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۶:۱۳
جشنواره-مجازی-هفته-پارالمپیک-ویژه-دانش-آموزان-مدارس-استثنایی-برگزار-می-شود
شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از برگزاری جشنواره مجازی گرامیداشت هفته پارالمپیک با شعار " تحرک، توانمندی،افتخار آفرینی" برای دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرتهران خبر داد.
شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از برگزاری جشنواره مجازی گرامیداشت هفته پارالمپیک با شعار "تحرک،توانمندی،افتخار آفرینی " برای دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرتهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران کریمی با بیان این خبر افزود: هر ساله این اداره، برای مدارس استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه با برگزاری برنامه های متنوع با هدف آشنایی با ورزشهای پارالمپیکی و هدایت به سوی تحرک و نشاط و حفظ سلامت جسمانی و روحی اقدام می کرد.
کریمی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس و همزمان شدن این هفته با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، جشنواره مجازی در راستای تحقق شعار"تحرک،توانمندی،افتخار آفرینی" و بر اساس روزشمار هفته پارالمپیک از ۵ لغایت ۱۱ آبان ماه در گروه های مختلف معلولیتی طراحی و به دانش آموزان مدارس استثنایی شهر تهران اطلاع رسانی شد.



رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت:در این جشنواره سعی شده است که کلیه مدیران،کارکنان و معلمان،دانش آموزان و اولیاء و خانواده آنها حضور داشته باشند و ترویج فرهنگ فعالیت های بدنی و ورزشی جهت حفظ سلامتی و نشاط تحقق یابد.
کریمی افزود: در این جشنواره برای گروه های مختلف معلولیتی کم توان، آسیب دیده شنوایی، آسیب دیده بینایی، جسمی و حرکتی و اوتیسم برنامه های ویژه ای طراحی شده است که پس از اجرا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از بررسی و داوری به آثار برگزیده هدایایی اهدا خواهد شد.

کد خبر : ۳,۹۸۸
اشتراک در