۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۵۲
حمایت-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-از-فستیوال-1جهانی-و-مجازی-نوجوانان
کمیته بین المللی پارالمپیک در برگزاری فستیوال جهانی و مجازی نوجوانان با سازمان UTS ( سازمان جهانی اتحاد از طریق ورزش) همکاری می کند.
کمیته بین المللی پارالمپیک در برگزاری فستیوال جهانی و مجازی نوجوانان با سازمان UTS ( سازمان جهانی اتحاد از طریق ورزش) همکاری می کند.
این اقدام مشارکتی به منظور فعال کردن جوانان در سراسر جهان در ایام همه گیری بیماری کرونا ترتیب داده شده و در آن بیش از ۶۰ سازمان از جمله کمیته بین المللی المپیک، کمیته بین المللی پارالمپیک و المپیک ویژه همکاری دارند.
این رویداد برای نوجوانان زیر ۱۸ سال تدارک دیده شده و از آنها دعوت خواهد شد تا در ماه اکتبر، در رویدادهای ورزشی گزینشی شرکت کنند و برندگان این رویدادها به مرحله فینال آنلاین که از ۲۰ تا ۲۲ نوامبر به میزبانی تایلند و در ایام روز جهانی کودک است، راه می یابند.
این فستیوال برای مهاجران و آوارگان از جوامع بومی و نیز افرادی با پس زمینه های آسیب پذیر که اغلب حاشیه نشین نیز هستند هم در نظر گرفته شده  و شامل مراسم توزیع مدال مجازی، افتتاحیه و اختتامیه الهام بخش خواهد بود.
در افتتاحیه این فستیوال پنل های بحث و گفتگو و کارگاه های آموزشی مختلف نیز در نظر گرفته شده که بستر آموزشی مهمی را ایجاد کرده و طی آن در خصوص عناوینی چون صلح از طریق ورزش، برابری و عدم تبعیض، قوانین و مسئولیت های ورزشکاران و حفاظت از کودکان صحبت خواهد شد.



کمیته بین المللی پارالمپیک نیز در گزینش نوجوانان برای این رویداد مشارکت دارد و افرادی که از طریق این کمیته معرفی می شوند در دو گروه زیر ۱۲ سال و زیر ۱۸ سال تقسیم شده و می بایست در حال انجام تمرینات روزمره، ویدئوی از خود به مدت ۶۰ ثانیه تهیه و در پایان تمرینات در مدت زمان ۴۵ ثانیه انگیزه خود را از شرکت در این چالش بیان کرده و بگویند که رهبران جهان برای دسترسی بیشتر همه افراد به امکانات چه اقداماتی می بایست انجام دهند. 
این پیام ها می تواند در یک ویدئوی مجزا باشد و یا در همان ویدئو تمرین گنجانده شود. دقت شود که پیام ها می بایست به زبان انگلیسی باشد و یا ترجمه انگلیسی آن به همراه ویدئو ارسال شود.
متقاضیان از ۷ تا ۲۱ اکتبر سال جاری فرصت دارند ویدئوهای خود را به ipc.media@paralympic.org ارسال نمایند.

کد خبر : ۳,۹۷۰
اشتراک در