۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰
نشست-سرپرست-و-همکاران-دپارتمان-پیشگیری-از-آسیب-های-ورزشی-با-رئیس-کمیته-ملی-پارالمپیک
نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک با رئیس، دبیر اجرایی و رئیس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک با رئیس، دبیر اجرایی و رئیس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
این نشست مشترک در راستای آغاز طرح پزشکی از راه دور آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد و دکتر امیر حسین براتی، سرپرست این دپارتمان و همکاران وی دکتر مریم میرشاهی، دکتر زهرا علیزاده، دکتر افسانه گلشن راز و دکتر شهزاد محمدی نیز حضور داشتند .
این طرح به منظور توسعه ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی در زمینه پزشکی و ورزشی، تغذیه، مصرف داروهای مجاز و مکمل های ورزشی و روان شناسی پیش بینی شده و مطالعات و برنامه ریزی جهت اجرای آن از چهار ماه پیش توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک آغاز شد.
در گام اول اجرای این طرح معاینات اولیه و تشکیل پرونده های پزشکی ورزشکاران منتخب پارالمپیکی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه سال جاری انجام و در نشستی که برگزار شد، فرآیند اجرایی و توسعه این طرح و روند ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی بررسی و تشریح شد و محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز بر اولویت سلامت ورزشکاران تاکید نمود.





در این طرح، سه متخصص پزشکی، ورزشی، دو متخصص تغذیه، یک متخصص داروسازی، دو متخصص رفتار حرکتی و دو متخصص آسیب شناسی ورزشی با آکادمی ملی پارالمپیک همکاری دارند.
در پایان این نشست نیز سرپرست این دپارتمان و همکاران وی در این طرح احکام خود را از دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک دریافت نمودند. 

عکس: امیر سلطانی 
کد خبر : ۳,۹۶۴
اشتراک در