۲۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۳۲
کتاب-خاطرات-سرپرست-نمادین-کاروان-ایران-در-بازی-های-پارالمپیک-توکیو-در-فهرست-پرفروش-ترین-ها-قرار-گرفت
کتاب خاطرات کونیکو یامامورا ( سبا بابایی) تنها مادرشهید ژاپنی تبار در ایران که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است، در فهرست پرفروش ترین های فروش اینترنتی قرار گرفت.
کتاب خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) تنها مادرشهید ژاپنی تبار در ایران که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است، در فهرست پرفروش ترین های فروش اینترنتی قرار گرفت.
این کتاب که مجموعه خاطراتی از کونیکو یامامورا، مادر شهید محمد بابایی است، به همت حمید حسام و مسعود امیرخانی به رشته تحریر درآمده و بازگو کننده روایت زندگی بانویی است که نزدیک به ۶۰ سال پیش به واسطه ازدواج با همسر ایرانی اش، مسلمان و  عازم ایران شد.



شهید محمد بابایی، کوچک ترین فرزند وی نیز سال ۱۳۶۲ در جریان عملیات والفجر یک و در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




کمیته ملی پارالمپیک ایران بهمن ماه سال گذشته خانم بابایی را به عنوان سرپرست نمادین کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ معرفی کرد و وی در خصوص احساسش از پذیرش این مسئولیت گفته است: این وظیفه ی یک مادر شهید است که در چنین موقعیتی حامل این پیام باشد که انقلاب اسلامی ایران برای حفظ کشور، اسلام و استقلال بود و به واسطه آن از مداخله بیگانگان جلوگیری کردیم و این مسئولیت برای من فرصت خوبی است تا پیام بزرگ انقلاب را به گوش جهانیان برسانم.
کد خبر : ۳,۹۳۱
اشتراک در