۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۰۹
مشاور-وزیر-در-امور-ایثارگران-سیامند-رحمان-برای-همیشه-در-قلب-ها-زنده-خواهد-ماند
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران که به آذربایجان غربی شهرستان اشنویه برای حضور در مجلس یادبود زنده سیامند رحمان سفر کرده است، اظهار داشت: این قهرمان پاراوزنه برداری کشورمان با آن چهره دوست داشتنی و اخلاق والا ومنش جوانمردی اش برای همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران که به آذربایجان غربی شهرستان اشنویه برای حضور در مجلس یادبود زنده سیامند رحمان سفر کرده است، اظهار داشت: این قهرمان پاراوزنه برداری کشورمان با آن چهره دوست داشتنی و اخلاق  والا ومنش جوانمردی اش برای همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند.

سردار قاسمی از زنده یاد سیامند رحمان را الگویی مثال زدنی در اخلاق و پهلوانی عنوان کرد و افزود: این پهلوان ملی با قدرت، تلاش و غیرت بی مانندش در تمامی  مسابقات، چه جهانی، آسیایی و بخصوص پارالمپیک همه دنیا را مبهوت خود می کرد.

 



او اضافه کرد: سیامند  با اخلاق و منش پهلوانی خود در سراسر جهان نام نیکویی از خود برجای گذاشت  و همه دوستداران این قهرمان فقید، نبود او را ضایعه ای بزرگ برای ورزش کشور و دنیا می دانند.

سردار  قاسمی تاکید کرد: ابن قهرمان بلندآوازه ایران و جهان با آن چهره دوست داشتنی، اخلاق والا و منش جوانمردی اش همیشه در قلب ها زنده است.

کد خبر : ۳,۸۸۰
اشتراک در