۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
مجید-کاکوش-ملی-پوش-تیم-تیراندازی-با-کمان-از-دنیای-قهرمانی-خداحافظی-کرد
مجید کهتری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان از خداحافظی مجید کاکوش، ملی پوش این تیم، از دنیای قهرمانی خبر داد.
مجید کهتری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان از خداحافظی مجید کاکوش، ملی پوش این تیم، از دنیای قهرمانی خبر داد.
وی با اعلام این خبر به روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک گفت: مجید کاکوش که در اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا، در بخش رقابت های کسب سهمیه، موفق به دریافت جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ شده بود، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
کهتری افزود: علت تصمیم وی شخصی و بنا بر شرایط زندگی و کاری اش است و کادر فنی تلاش می کند جایگزین شایسته ای برای سهمیه ای که او در کلاس W۱ بدست آورده، انتخاب کند.



سرمربی تیم ملی در خصوص این ورزشکار گفت: کاکوش ورزشکاری با اخلاق و خوب است و در مدتی که در خدمت تیم ملی در مسیر کسب افتخار برای کشورمان تلاشهای زیادی کرد که ماحصل آن کسب نشان برنزمیکس تیمی در مسابقات رنکینگ جهانی جمهوری چک در سال ۲۰۱۷، نشان برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، نشان طلا مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کسب سهمیه در سال ۲۰۱۶ و نیز نشان طلا مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کسب سهمیه در سال ۲۰۱۹ ، است.



وی خاطر نشان کرد: کاکوش اولین ورزشکار کلاس W۱ در ایران و نیز اولین ورزشکار این کلاس بود که موفق شد در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو حضور یابد.
کهتری در پایان تصریح کرد: کاکوش ورزشکار شایسته ای بود و برای او آرزوی موفقیت در سایر عرصه های زندگی و نیز سلامتی و شادکامی دارم.


 

کد خبر : ۳,۸۳۶
اشتراک در