۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۰۷
رکورد-شکنی-درخواست-بلیط-برای-بازی-های-پارالمپیک-توکیو-۲۰۲۰
کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد که تعداد ۳.۱ میلیون بلیت بازی‌های پارالمپیک برای تابستان سال آینده مورد درخواست قرار گرفته است.
کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد که تعداد ۳.۱ میلیون بلیت بازی‌های پارالمپیک برای تابستان سال آینده مورد درخواست قرار گرفته است.
این تعداد، سه برابر مقدار درخواستی است که در همین دوره زمانی برای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن ثبت‌نام شده بود؛ بازی‌هایی که در آن در نهایت ۲.۳ میلیون بلیت در اختیار هواداران قرار گرفت.
اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این باره گفت: از این اتفاق حیرت زده هستم و این حجم از تقاضا نشان دهنده علاقه وافر مردم ژاپن و توکیو به بازی های پارالمپیک است. همان طور که پیش از این گفتم و مجدد تکرار می کنم، مطمئن هستم که پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از میزان تاثیر گذاری بیشتری در جامعه به نسبت دوره های پیشین برخوردار است .



در اولین مرحله فروش بلیت‌های پارالمپیک تعداد ۶۰۰ هزار بلیت فروخته شد و مرحله بعدی این بلیت‌فروشی نیز ۱۵ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.
بلیت هر صندلی در روز مسابقات از ۹۰۰ تا ۷ هزار ین و بلیت مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز از ۸ هزار تا ۱۵ هزار ین تعیین شده است.

کد خبر : ۳,۸۱۶
اشتراک در