۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۹
در-گزارش-ویژه-پاراتیراندازی-ipc-عنوان-شد-تلاش-ساره-جوانمردی-برای-حفظ-اقتدارش-در-مسابقات-جهانی-سیدنی
بخش پاراتیراندازی کمیته بین المللی پارالمپیک در آستانه برگزاری مسابقات جهانی سیدنی ۲۰۱۹، با انتشار گزارشی به معرفی بهترین چهره های حاضر در این مسابقات و عملکرد احتمالی آنها پرداخته است.
بخش پاراتیراندازی کمیته بین المللی پارالمپیک در آستانه برگزاری مسابقات جهانی سیدنی ۲۰۱۹، با انتشار گزارشی به معرفی بهترین چهره های حاضر در این مسابقات و عملکرد احتمالی آنها پرداخته است.

در بخشی از این گزارش آمده :
" مسابقات قهرمانی جهان پاراتیراندازی سیدنی ۲۰۱۹، از روز شنبه ۱۲ اکتبر آغاز و ۴۱ رویداد در آن برگزار خواهد شد که از میان آنها ۵ رویداد در بخش تپانچه انفرادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قهرمانان رقابت های جهانی ۲۰۱۸ تلاش می کنند در این رویدادها ضمن دفاع از عناوین فعلی خود، سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را نیز بدست آورند.
ساره جوانمردی از ورزشکاران صاحب نام رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر زنان است و باید عملکرد او را در این بازی ها تماشا کنید.
این پارالمپین ایرانی دارای عنوان پارالمپیک و جهانی است؛ کسی که می داند چگونه تمرکز خود را حفظ کند حتی زمانی که رقبا به اون نزدیک هستند و عملکردش در مسابقات العین امارات در سال ۲۰۱۹ موید این مطلب است.
در مسابقات جهانی سال گذشته، او در رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر، نه تنها در بخش زنان بلکه در رقابت های میکس نیز که مردان برآن تسلط دارند، برتری خود را ثابت کرد. جوانمردی و هم تیمی اش سمیرا ارم، تنها زنان راه یافته به مرحله حذفی بودند.
جوانمردی در فینال این مسابقات همراه با هوانگ زینگ و یانگ چائو، در زمره سه نفر برتر قرار گرفت و هر دو ورزشکار چینی، رقیبی جدی برای او به شمار می روند و باید گفت که رقابت های این ماده در مسابقات جهانی سیدنی، از غیرقابل پیش بینی ترین رویدادها خواهد بود."



تیم ملی پاراتیراندازی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، رقیه شجاعی، مهدی زمانی، محمدرضا میرشفیعی و عبدالرضا توسلی خواه (در پاراتراپ)، بامداد روز سه شنبه، ۱۶ مهر ماه عازم سیدنی می شود.
زینب آقا علی اکبری و رضا احمدی به عنوان مربیان تیم ملی و سیدرضا میرعابدینی به عنوان سرپرست، نمایندگان کشورمان را در این رویداد جهانی همراهی می کنند.
رقابتهای قهرمانی جهان پاراتیراندازی که از امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز برخودار است، از ۱۷ تا ۲۷ مهر ماه به میزبانی سیدنی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۳,۷۸۳
اشتراک در