۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷
هفدهمین-مجمع-عمومی-کمیته-ملی-پارالمپیک-برگزار-شد
هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز با حضور اعضای مجمع و مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز با حضور اعضای مجمع و مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، طیبه سیاوشی و محمد اسماعیل سعیدی ، نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک،  عبدالحمید احمدی و مهین فرهادی‌زاد معاونان وزیر ورزش، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته المپیک، طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته المپیک و اعضای هیئت اجرایی و دیگر اعضای مجمع و همچنین  زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و داوود علیپوریان به عنوان نمایندگان ورزشکاران در مجمع حضور داشتند.



در ابتدای مجمع گزارش عملکرد کمیته ملی پارالمپیک توسط هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته قرائت شد و در ادامه حسابرس و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز گزارش خود ارائه کردند و برخی از اعضای مجمع نیز نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح نمودند.



از دیگر مباحث مطرح شده در مجمع بازنگری و اصلاح اساس نامه کمیته ملی پارالمپیک بود که مقرر شد با نظارت کارگروهی در این خصوص اصلاحات مورد نظر انجام  و در مجمع آتی مورد تصویب قرار گیرد، همچنین نمودار ساختار سازمانی کمیته ملی پارالمپیک نیز مورد بررسی قرار گرفت.



در ادامه و پس از انجام انتخابات برای تعیین بازرس قانونی و یک نفر عضو هیات اجرایی، هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک پس از صحبت های عبدالحمید احمدی،معاون وزیر ورزش و جوانان و محمودخسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، پایان یافت.

عکس: مهدی زارع

کد خبر : ۳,۷۷۷
اشتراک در