۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
دوره-بازآموزی-مربیان-طرح-من-می-توانم-به-میزبانی-کمیته-ملی-پارالمپیک-برگزار-شد
مربیان همکار با آکادمی ملی پارالمپیک در برگزاری طرح " من می توانم" امروز در دوره باز آموزی شرکت کردند.
مربیان همکار با آکادمی ملی پارالمپیک در برگزاری طرح " من می توانم" امروز در دوره باز آموزی شرکت کردند.
این دوره آموزشی برای اولین بار تیر ماه سال جاری با حضور ۲۵ نفر از معلمان تربیت بدنی منتخب از سراسر کشور برگزار شد و سپس ۲۰ نفر از این افراد در مسابقات ورزشی دانش آموزی که در شهرهای رامسر، اصفهان و شهرکرد برگزار شد، حضور یافته و مباحث مربوط به طرح " من می توانم" را برای دانش آموزان حاضر در این مسابقات تشریح کردند.
پس از اتمام این مسابقات، دوره بازآموزی برای مربیان یاد شده، امروز ۲۶ شهریور ماه برگزار شد و هدف از آن تکمیل آموزش، تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات کسب شده در این دوره بود.





دکتر محمد رضا محمودخانی، سرپرست آکادمی کمیته ملی پارالمپیک و علی افروزه، تدریس این دوره باز آموزی را بر عهده داشتند و در مراسم اختتامیه که با حضور بابوئی، رئیس فدراسیون دانش آموزی، رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، تقی زاده، نایب رئیس فدراسیون دانش آموزی و محمودخانی سرپرست آکادمی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گواهی حضور به شرکت کنندگان اهدا و از زحمات آنها و دست اندرکاران برنامه تقدیر شد. درپایان مربیان طرح " من می توانم" از  موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک نیز بازدید کردند. 





" من می توانم" یک برنامه آموزشی جهانی است که به منظور گسترش ارزش ها و چشم انداز جنبش پارالمپیک میان جوانان طراحی شده و هدف از آن تغییر نگرش این قشر نسبت به افراد دارای معلولیت و آشنایی با ورزش های پارالمپیکی است.

عکس : امیر سلطانی 

کد خبر : ۳,۷۷۵
اشتراک در