۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
با-حضور-نمایندگان-سازمانهای-همکار-برگزار-شد؛-سومین-نشست-ستاد-گرامیداشت-روز-و-هفته-پارالمپیک
کمیته ملی پارالمپیک امروز میزبان سومین نشست ستاد گرامیداشت روز و هفته پارالمپیک بود.
کمیته ملی پارالمپیک امروز میزبان سومین نشست ستاد گرامیداشت روز و هفته پارالمپیک بود.

در این نشست نمایندگان سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سازمان بهزیستی کل کشور، فدراسیون ورزش های کارگری، صدا و سیما، سازمان ورزش شهرداری، هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون نابینایان و کم بینایان ستاد ائمه جمعه تهران، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت، هلال احمر، دبیر ستاد گرامیداشت روز و هفته پارالمپیک و دیگر مسئولین این ستاد حضور داشتند.



حسین شهریاری، دبیر ستاد گرامیداشت روز و هفته پارالمپیک ضمن ابلاغ وظایف پییشنهادی سازمانها برای گرامیداشت این هفته و نیز اعلام برنامه های در نظر گرفته شده برای آن، از نمایندگان سازمان های همکار درخواست نمود طی دو هفته آینده و پس از بررسی نهایی، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص وظایف و برنامه اعلام شده، به ستاد اعلام نمایند.



همچنین نمایندگان سازمانها نیز نظرات و پیشنهادات اولیه و نیز آمادگی خود را جهت مشارکت در برگزاری برنامه های هفته پارالمپیک اعلام کردند.



بیست و چهارم مهر ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پارالمپیک به ثبت رسیده و امسال با توجه به قرار داشتن در ایام عزاداری حسینی، مراسم جشن روز ملی پارالمپیک مورخ ۲۲ آبان ماه برگزار خواهد شد و برنامه های هفته پارالمپیک نیز از ۱۶ آبان ماه آغاز و تا ۲۲ این ماه در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.










عکس: امیر سلطانی


کد خبر : ۳,۷۵۹
اشتراک در