۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
تقدیر-کمیته-ملی-پارالمپیک-از-برگزاری-اولین-دوره-رقابت-های-قهرمانی-کشور-پارابدمینتون-بانوان-و-آقایان
کمیته ملی پارالمپیک ازمحمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون به سبب برگزاری اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور پس از انعقاد تفاهم نامه و انتقال ماموریت این رشته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به فدراسیون بدمینتون تقدیر کرد.
کمیته ملی پارالمپیک از محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون به سبب برگزاری اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور پس از انعقاد تفاهم نامه و انتقال ماموریت این رشته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به فدراسیون بدمینتون تقدیر کرد.
پس از انتقال ماموریت هشت رشته ورزشی که به صورت رسمی از ابتدای سال ۹۸ صورت گرفت و به موجب آن کلیه اقدامات مرتبط با رشته های تکواندو، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، بدمینتون، قایقرانی، سوارکاری، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری به فدارسیون های مرتبط واگذار شد، فدارسیون بدمینتون اولین فدراسیونی است که اقدام به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در بخش معلولین و جانبازان و در دو بخش آقایان و بانوان نموده است.


بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور پارابدمینتون در بخش آقایان و بانوان طی روزهای ۹ و ۱۰ مرداد ماه در کلاسهای شش گانه پزشکی، در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار و در پایان از نفرات برتر تقدیر شد.



کد خبر : ۳,۷۴۲
اشتراک در