۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۰۸
فضانوردان-ژاپنی-سفیر-مراسم-حمل-مشعل-بازی-های-توکیو-۲۰۲۰-در-فضا
بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، دو تن از فضانوردان ژاپنی به عنوان سفیران مراسم حمل مشعل بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در فضا خواهند بود.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، دو تن از فضانوردان ژاپنی به عنوان سفیران مراسم حمل مشعل بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در فضا خواهند بود.

سوئیچی نوگوچی و آکیهیکو هوشیده، دو فضانورد ژاپنی هستند که به این منظور انتخاب شده اند و زمانی که این فضانوردان در ماموریت فضایی هستند و کره زمین را دور می زنند، پیام‌هایی حمایتی از ایستگاه فضایی بین المللی ISS برای افرادی که مشعل بازی های المپیک و پارالمپیک را حمل می کنند مخابره خواهند نمود و این اقدام، تبلیغاتی فرازمینی به جهت افزایش آگاهی مردم سراسر جهان نسبت به برگزاری این دو رویداد مهم ورزشی است.



نوگوچی، یکی از فضانوردان سفیر در برنامه حمل مشعل گفت: از اینکه به عنوان سفیر مراسم حمل مشعل این بازی های در فضا انتخاب شده ام، بسیار خوشحالم. شعله های آتش در این مراسم، سمبل آرامش و امید است و از این رو تلاش می کنم تا از ایستگاه فضایی ISS برای افرادی که در این مراسم شرکت می کنند، پیام صلح و امید ارسال نمایم.



وی در ادامه تصریح کرد: معتقدم روشنایی شعله‌های این مشعل، راهنمای نسل جدید است و از همه افرادی که در ژاپن هستند می خواهم که به ما بپیوندند و به ایجاد مسیر امید که با این شعله ها روشن می شود، کمک کنند.

هوشیده، دیگر فضانورد منتخب برای این مراسم نیز گفت: خوشحالم که در این برنامه هستم و وقتی در مورد آن شنیدم، احساس افتخار کردم. بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ رویدادهای بسیار بزرگی هستند که ورزشکاران نخبه از سراسر جهان گرد هم می آیند و برای بدست آوردن پیروزی و رکوردهای جدید تلاش می‌کنند.

او در پایان اضافه کرد: خوشحالیم که در مراسمی که شعله های آتش را به افتتاحیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک می‌رساند، مشارکت داریم؛ بازی هایی که کمک می کند مردم به آینده امیدوار شوند.


کد خبر : ۳,۷۳۸
اشتراک در