۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۶
برگزاری-دوره-آموزشی-یک-روزه-تربیت-مربی-برنامه-من-می-توانم-در-محل-آکادمی-ملی-المپیک-و-پارالمپیک
دوره آموزشی تربیت مربی برنامه " من می توانم" در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
دوره آموزشی تربیت مربی برنامه " من می توانم" در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
"من می توانم" یک برنامه آموزشی جهانی است که به منظور گسترش ارزش ها و چشم انداز جنبش پارالمپیک میان جوانان طراحی شده و هدف از آن تغییر نگرش این قشر نسبت به افراد دارای معلولیت و آشنایی با ورزش های پارالمپیکی است.
بر اساس فراخوانی که پیش از این توسط کمیته ملی پارالمپیک و با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی منتشر شد، از معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش دعوت بعمل آمد که به صورت داوطلبانه در اجرای برنامه " من می توانم" با این کمیته همکاری نمایند.
پس از بررسی فرم های تکمیل شده توسط معلمان تربیت بدنی، در نهایت۱۳ معلم در بخش آقایان و ۱۱ معلم در بخش بانوان از استان های مختلف کشور انتخاب شدند و برای شرکت در دوره آموزشی که امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد از آنها دعوت بعمل آمد.



سرفصلهای مورد نظر برای این دوره توسط  آقایان محمودخانی، افروزه، عبدالمالکی و رحیم  در دو بخش تئوری و عملی تدریس شد. بخش تئوری این دوره آموزشی صبح امروز با طرح مباحثی چون معرفی جنبش پارالمپیک و تاریخچه آن، ارزش های پارالمپیک و معرفی رشته های ورزشی پارالمپیکی انجام شد و در نوبت بعدازظهر، که بخش عملی این دوره نیز بود، شرکت کنندگان با رشته های والیبال نشسته، گلبال و دو ومیدانی آشنا شدند.


مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی نیز با حضور دکتر بابوئی، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و خانم دکتر تقی زاده، نایب رئیس این فدراسیون و نیز دکتر محمودخانی، سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک و شرکت کنندگان برگزار شد.
با پایان یافتن این دوره یکروزه، مربیان آموزش دیده در سه شهر اصفهان، رامسر و شهرکرد، محل برگزاری مسابقات دانش آموزی، حضور می یابند و مباحث مورد نظر را به دانش آموزان حاضر در مسابقات که در دو گروه سنی ۱۵ تا ۱۳ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال هستند، آموزش خواهند داد.

عکس: امیر سلطانی 









کد خبر : ۳,۷۳۴
اشتراک در