۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳
ایرانمنش-شرکت-در-دوره-بین-الملی-مربی-گری-انگیزه-هایم-را-دوچندان-کرد
مریم ایرانمنش، مربی بین المللی والیبال نشسته بانوان، در خصوص شرکت در دوره مربی گری که به میزبانی تایلند برگزار شد، گفتگویی با روابط عمومی پارالمپیک انجام داد.
مریم ایرانمنش، مربی بین المللی والیبال نشسته بانوان، در خصوص شرکت در دوره مربی گری که به میزبانی تایلند برگزار شد، گفتگویی با روابط عمومی پارالمپیک انجام داد.
وی گفت: خوشحالم که امروز در این جلسه شرکت کردم و حمایت از دستاوردهای ورزش بانوان باعث مي شود تا اتفاقات خوبی در این عرصه رخ دهد.
مربی بین الملی والیبال نشسته افزود: نزدیک به ۲۰ سال است که در والیبال فعالیت می کنم و از سال ۸۴ با والیبال نشسته آشنا شدم. فعالیتم در والیبال ایستاده به عنوان بازیکن تیم شهرداری کرمان در لیگ برتر تا سال ۸۹ ادامه داشت و از آن پس تصمیم گرفتم تنها در حوزه مربی گری فعالیت داشته باشم و توانستم در سالهای اخیر استعدادهای خوبی از شهر کرمان به والیبال نشسته بانوان معرفی کنم که تعدادی از آنها نیز به تیم ملی راه یافتند و از سال ۹۲ نیز به عنوان مربی به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدم.



ایرانمنش در خصوص دوره مربی گری بین المللی  گفت: با حمایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در این دوره آموزشی شرکت کردم و در آن دو خانم و هفت نفر آقا از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند و مباحث بسیار مفیدی به ویژه در بخش آنالیز آموزش داده شد و خوشحالم که توانستم اطلاعات بسیار خوبی بدست آورم و می خواهم که آن را با دیگر مربیان نیز به اشتراک بگذارم .
وی در پایان تصریح کرد: شرکت در این دوره انگیزه های من را دوچندان کرد و پس از بازگشت، با رایزنی انجام گرفته با رئیس انجمن والیبال معلولین، طرح استعدادیابی در بخش بانوان را دست اقدام داریم و تلاش می کنیم تا نیروهای جوان و جدیدی را کشف و برای سالهای آتی پرورش دهیم.

کد خبر : ۳,۷۳۳
اشتراک در