۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
به-مناسبت-روز-ملی-روانشناس-صورت-گرفت؛-تقدیر-دبیر-اجرایی-کمیته-از-روانشناسان-همکار-با-کمیته-ملی-پارالمپیک
هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به مناسبت روز ملی روان شناس از روان شناسان همکار با کمیته ملی پارالمپیک تقدیر کرد.
هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به مناسبت روز ملی روانشناس از روانشناسان همکار با کمیته ملی پارالمپیک تقدیر کرد.

در این مراسم که عصر امروز در محل کمیته برگزار شد، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، رئیس مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک و هشت نفر از روانشناسان که در مقاطع مختلف با کمیته همکاری داشتند، حضور یافتند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه بهبود روند استفاده از روانشناسان در رویدادهای پیش رو ارائه کردند.




هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز ضمن قدردانی از همراهی و زحمات روانشناسان در اعزام های اخیر، خاطر نشان کرد که همراهی روانشناسان با ورزشکاران نباید صرفا درایام نزدیک به اعزام باشد و چنانچه این اقدام در بازه‌ی زمانی مناسبی صورت گیرد قطعا اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.




دکتر واعظ موسوی نیز ضمن مرور فعالیت های مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی بر نقش موثر روان شناسان در نتایج ورزشکاران تاکید کرد و گفت این مساله در بخش ورزش پارالمپیک نیز بسیار پررنگ‌تر است و می بایست با برنامه‌ریزی دقیق برای کسب نتایج بهتر برنامه ریزی کنیم.






عکس: امیر سلطانی
کد خبر : ۳,۶۸۸
اشتراک در