۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۴
با-حضور-روسای-فدراسیون-های-پارالمپیکی؛-مراسم-اهدای-یادبود-به-موزه-ملی-ورزش،-المپیک،-پارالمپیک-برگزار-شد
روسای فدراسیون های ورزش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان، یادبودهای خود را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک، اهدا کردند.
روسای فدراسیون های ورزش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان، یادبودهای خود را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک، اهدا کردند.
در این مراسم که صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، جمعی از نمایندگان فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران و پیش کسوتان، مدال، کاپ و یادبودهای متنوع را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک اهدا کردند.
حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در این مراسم کاپ قهرمانی رقابت های بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه ( تایلند – ۲۰۱۳) ، کاپ قهرمانی تیم والیبال نشسته در رقابت های خواهر خوانده اصفهان ( اصفهان -۱۳۹۴)، کاپ قهرمانی مسابقات فوتسال کم توانان ذهنی ( ایتالیا – ۲۰۱۱)، کاپ قهرمانی مسابقات جهانی والیبال نشسته ( مجارستان – ۱۹۸۶) و کاپ قهرمانی تورنمنت فوتبال هفت نفره ( مسکو – ۲۰۰۱) را به موزه اهدا کرد.



همچنین محمد رضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز کاپ قهرمانی رقابت های فوتبال پنج نفره   (نروژ – ۲۰۱۸)، کاپ قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان گلبال ( ۲۰۱۰)، کاپ قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ ( ترکیه – ۲۰۱۱)، کاپ مسابقات قهرمانی آسیا گلبال ( مالزی ۲۰۱۰) را اهدا نمود.


پیش از این نیز کمیته ملی پارالمپیک در مراسمی جداگانه و با دعوت از تنی چند از مدال آوران و پیش کسوتان ورزش پارالمپیک کشور، یادبود، وسایل ورزشی و مدالهای این ورزشکاران را که علاقه مند به اهدای یادبودهای خود به این موزه بودند، تحویل گرفت.

کد خبر : ۳,۶۶۹
اشتراک در