۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
الیساوت-عبدالنور--برگزاری-کارگاه-های-OCP2-به-توسعه-جنبش-پارالمپیک-کمک-می-کند---ایران-نمونه-موفق-در-ورزش-معلولین-است
الیساوت عبدالنور، مدیر بخش اعضای کمیته بینی المللی پارالمپیک در نشست خبری امروز از ایران به عنوان نمونه ای موفق در ورزش معلولین یاد کرد.
الیساوت عبدالنور، مدیر بخش اعضای کمیته بینی المللی پارالمپیک در نشست خبری امروز از ایران به عنوان نمونه ای موفق در ورزش معلولین یاد کرد.

وی در این خصوص گفت: کمیته بین المللی پارالمپیک با کمیته های ملی پارالمپیک عضو، همکاری نزدیکی دارد و همواره ایران را به عنوان نمونه ای موفق در ورزش افراد دارای معلولیت معرفی می کنیم.

عبدالنور ادامه داد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند به توسعه جنبش پارالمپیک در بین کشورهای مختلف کمک کند. امیدواریم بتوانیم آموزش‌های خوبی برای تمام معلولین کشورهای جهان به خصوص در آسیا داشته باشیم تا این پیشرفت‌ها تا پارالمپیک ۲۰۲۰ ادامه داشته باشد.



مسئول بخش اعضای IPC تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی کمک می‌کند تا کشورها برای مشکلاتی که با آن مواجه هستند راهکار پیدا کنند و ما هم کمک می‌کنیم این مسیر به درستی طی شود.

با توجه به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک ایران طی سال های اخیر در ظرفیت سازی و عملکرد سازمانی موفق مطابق استانداردهای بین المللی، بنیاد آجیتوس میزبانی این دوره را به کمیته ملی پارالمپیک ایران پیشنهاد داد و هدف از این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت خوب، طراحی برنامه های استراتژیک و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورها بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

این دوره آموزشی به صورت رسمی از روز چهارشنبه، ۷ آذر با حضور مدرسین و شرکت کنندگانی از کشورهای آموزشی برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک، آنگولا و ایران آغاز خواهد شد و تا ۹ آذر ماه در جریان است.

کد خبر : ۳,۶۲۲
اشتراک در