۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰
معاون-بنیاد-آجیتوس--عملکرد-NPC-ایران-در-سطح-جهان-قابل-توجه-است--ایران-با-ساختار-قدرتمند-خود-می-تواند-به-اهداف-توسعه-آجیتوس-کمک-کند
فیلیپه رودریگرز، معاون بنیاد آجیتوس و از مدرسین دوره ظرفیت سازی سازمانی، از اقدامات ایران در خصوص برگزاری این دوره قدردانی کرد و آن را بسیار حرفه ای خواند.
فیلیپه رودریگرز، معاون بنیاد آجیتوس و از مدرسین دوره ظرفیت سازی سازمانی، از اقدامات ایران در خصوص برگزاری این دوره قدردانی کرد و آن را بسیار حرفه ای خواند.

وی در ادامه گفت: تمامی اقداماتی که در ماههای اخیر چه در بحث ویزا، ترانسفر، استقبال و سایر موارد صورت گرفته، بسیار حرفه ای است و به خاطر میزبانی خوب ایران تشکر می کنم.



رودریگرز خاطر نشان کرد: عملکرد کمیته پارالمپیک ایران نه تنها در منطقه بلکه در دنیا قابل توجه است و زمانی که در بنیاد آجیتوس پیرامون بحث توسعه کشورها صحبت می کنیم و به ایران می رسیم، احساس می کنیم که ایران نیاز به آموزش ندارد و روال درست و منطقی را در پیش گرفته است.


مدرس دوره OCP2 افزود: ما می خواهیم که ایران به عنوان یک کشور که در امر توسعه ورزش پارالمپیک موفق عمل کرده است، در آموزش سایر NPC های کشورهای دیگر فعال شود و مایل هستیم که بدانیم چگونه می توانیم از ظرفیت های شما در این امر بهره مند شویم و ایران با وجود این ساختار قدرتمند می تواند به آجیتوس برای اهداف توسعه کمک کند.

در ادامه نیز الیساوت عبدالنور، مدیر بخش اعضای IPC نیز ضمن قدردانی از کمیته پارالمپیک ایران در خصوص پذیرش میزبانی این دوره ی آموزشی اظهار داشت: طی بازدیدی که از محل کمیته پارالمپیک ایران داشتم تحت تاثیر قرار گرفتم و مشخص است با این تشکیلات و نیز همراه داشتن یک تیم قوی، بسیار خوب عمل می شود و آینده ی بسیار روشنی در انتظار ورزش پارالمپیک ایران است.


با توجه به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک ایران طی سال های اخیر در ظرفیت سازی و عملکرد سازمانی موفق مطابق استانداردهای بین المللی، بنیاد آجیتوس میزبانی این دوره را به کمیته ملی پارالمپیک ایران پیشنهاد داد و هدف از این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت خوب، طراحی برنامه های استراتژیک و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورها بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

این دوره آموزشی به صورت رسمی از روز چهارشنبه، ۷ آذر با حضور مدرسین و شرکت کنندگانی از کشورهای آموزشی برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک، آنگولا و ایران آغاز خواهد شد و تا ۹ آذر ماه در جریان است.

کد خبر : ۳,۶۱۸
اشتراک در