۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۲۱
اردوی-تیم-ملی-گلبال-۱۹-اردیبهشت-ماه-آغاز-می-شود
اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.
اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود. این اردو با حضور هشت نفر انجام خواهد شد.

مهدی نباتی افزود: در این اردو دو ورزشکار خط می خورند و اردوی پایانی با ترکیب اصلی شش نفره برگزار خواهد شد.

وی هدف از شرکت از رقابت های قهرمانی جهان را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و کسب بهترین نتیجه دانست و اظهار داشت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی قرار بود در تورنمنت بین المللی چین شرکت کنیم که متاسفانه سفر ما لغو شد و با برگزاری دو اردوی داخلی دیگر در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده و هدفمان  کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و گرفتن بهترین نتیجه است.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: بهترین تیم های جهان در این رقابت ها شرکت می کنند چون نخستین مسابقاتی است که برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می شود و فقط سه تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در توکیو را کسب می کنند. کار سختی داریم اما برای کسب نتیجه خوب تلاش می کنیم.

کد خبر : ۳,۵۷۷
اشتراک در