۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۵۲
لیگ-جهانی-والیبال-نشسته--پنجمین-پیروزی-متوالی-ایران-با-شکست-آمریکا
تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی مقابل آمریکا قرار گرفت و با شکست ۳ بر صفر این تیم، پنجمین پیروزی متوالی خود را در این رقابت ها کسب کرد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی مقابل آمریکا قرار گرفت و با شکست ۳ بر صفر این تیم، پنجمین پیروزی متوالی خود را در این رقابت ها کسب کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک،  تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله پایانی مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی به مصاف آمریکا رفت. تیمی که همه مسابقات خود را در مرحله مقدماتی با پیروزی پشت سرگذاشته به مصاف آمریکایی رفت که مقابل تمامی تیم ها شکست خورده است. هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، در این رقابت آسان ترجیح داد از ترکیب ذخیره و جوان خود بیشتر استفاده کند که این مسابقه در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر ایران به پایان رسید.

از نکات جالب مسابقه حضور پر رنگ و پر تعداد تماشاگران در سالن صدرا بود که ایران را تشویق کردند.

در دو دیدار دیگر امروز، روسیه مقابل اوکراین و بوسنی مقابل آلمان به برتری رسیدند.

در این رقابت ها ایران با پنج پیروزی و روسیه با چهار پیروزی و یک شکست به دیدار فینال راه یافتند و ساعت ۱۸ فردا رقابت خواهند کرد تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کنند. 

بوسنی و اوکراین برای کسب عنوان سومی رقابت خواهند کرد. آلمان و آمریکا  هم ساعت ۱۰ صبح فردا برای کسب عنوان پنجمی مسابقه خواهند داد. 

نتایج روز پایانی مرحله مقدماتی رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته به شرح زیر است:

* روسیه ۳ - اوکراین صفر
-  نتایج: ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲

* بوسنی ۳ - آلمان صفر
* نتایج: ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹

* ایران ۳ - آمریکا صفر 
- نتایج: ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷

برنامه روز پایانی مسابقات (سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه):
کسب عنوان پنجم و ششمی
* ساعت ۱۰:  آمریکا – آلمان 
رده بندی
* ساعت ۱۵: بوسنی – اوکراین
فینال
* ساعت ۱۸: ایران – روسیه

نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور تیم های ایران، بوسنی و هرزگوین، آمریکا، روسیه، آلمان و اوکراین از روز پنجشنبه در تبریز آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد خبر : ۳,۵۵۷
اشتراک در