۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۰۳:۵۴
سمینار-سرپرستان-کشورهای-شرکت-کننده-در-بازی-های-پارا-آسیایی-از-امروز-آغاز-می-شود
سمینار سرپرستان کشورهای شرکت کننده در سومین دوره بازی های پارا آسیایی از امروز چهارشنبه به مدت دو روز در جاکارتا محل برگزاری این بازی ها آغاز می شود.
سمینار سرپرستان کشورهای شرکت کننده در سومین دوره بازی های پارا آسیایی از امروز چهارشنبه به مدت دو روز در جاکارتا محل برگزاری این بازی ها آغاز می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، براساس برنامه، امروز چهار شنبه ۲۲ فروردین ماه ابتدا ثبت نام از نمایندگان کشورهای مختلف صورت می گیرد و از ساعت ۹ به وقت محلی جلسه آغاز می شود. هادی رضایی به عنوان سرپرست کاروان ایران و فرجی، به عنوان نماینده کمیته ملی پارالمپیک، در این جلسه حضور دارند.

در ابتدا رئیس کمیته برگزاری بازی ها سخنرانی می کند و سپس ماجد راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، به سرپرستان کشورهای مختلف خوشامد می گوید و جلسه توسط وزیر هماهنگ کننده منابع انسانی و فرهنگ جمهوری اندونزی افتتاح می شود.

بازدید از غرفه های اطلاع رسانی در خصوص ارائه اطلاعات در مورد ثبت نام کاروان های شرکت کننده در بازی ها، ثبت نام رشته های ورزشی، اطلاعات NPC و حمل و نقل، معرفی و ارائه گزارش در خصوص رشته های ورزشی و سالن های مسابقات، کلاسبندی پزشکی و مبارزه با دوپینگ، ثبت نام های ورزشی، ثبت نام کاروان و دریافت کارت شناسایی، دهکده ورزشکاران و تغذیه رسانه و مدیریت بازی ها و ارائه گزارش در خصوص مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بررسی دستورالعمل مربوط به رسانه ها و درج تبلیغات و برند شرکت های سازنده تجهیزات ورزشی از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.

روز پنج شنبه نیز بازدید از اماکن ورزشی، سالن های مسابقات و دهکده ورزشکاران و جلسه آزاد جهت ملاقات با چهار بخش مستقر در غرفه ها انجام خواهد شد و سرپرستان روز جمعه به کشورهای خود برمی گردند.

کد خبر : ۳,۵۱۴
اشتراک در