۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۵:۰۶
اردوهای-آمادگی-تیم-ملی-پاراتکواندو-آغاز-شد
سرمربی تیم ملی پارا تکواندو ایران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل امتیاز بالای آن اهمیت بسزایی برای کشورمان دارد. ما به همین خاطر به مهدی پوررهنما که در صدر رنکینگ جهانی است در رقابت های قهرمانی آفریقا استراحت دادیم تا در رقابت های قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.
سرمربی تیم ملی پارا تکواندو ایران گفت:  مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل امتیاز بالای آن اهمیت بسزایی برای کشورمان دارد. ما به همین خاطر به مهدی پوررهنما که در صدر رنکینگ جهانی است در رقابت های قهرمانی آفریقا استراحت دادیم تا در رقابت های قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

پیام خانلرخانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا از امروز با حضور ۱۰ نفر آغاز شد. این رقابت ها دوم و سوم اردیبهشت ماه در هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و هنوز مشخص نیست تیم ایران با چه ترکیبی در این مسابقات شرکت می کند.

وی با اشاره به اهمیت این رقابت ها برای تیم های آسیایی و ایران افزود: این رویداد برای پارا تکواندوکاران آسیایی ۴۰ امتیاز دارد و در بالا رفتن رنکینگ جهانی تاثیرگذار است. بنابراین برای کشور ما نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. از طرفی علاوه بر تیم های آسیایی، شرکت کنندگان سایر قاره ها نیز شرکت می کنند که کار را برای ما دشوار می کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص حریفان ایران در ویتنام اظهار داشت: در این رقابت ها حریفانی از قزاقستان و تک ستاره هایی از کشورهای دیگر مثل مغولستان حضور دارند که از رده های خیلی خوبی هم برخوردار هستند. تیم تایلند نیز در رقابت های قهرمانی آفریقا برای نخستین بار شرکت کرد. تایلند هم تیم خوبی است با این حال امیدواریم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم.

خانلرخانی در پایان درخصوص دلیل غیبت مهدی پوررهنما در رقابت های قهرمانی آفریقا گفت: از آنجایی که پوررهنما، قهرمان چند دوره جهان است و امتیاز بالایی دارد در رقابت های قهرمانی آفریقا به او استراحت دادیم تا تمرین زده و خسته نشود و در رقابت های قهرمانی آسیا که برای ما اهمیت زیادی دارد، مبارزه کند.

کد خبر : ۳,۵۱۳
اشتراک در