۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۴:۵۷
قوانین-کلاسبندی-پارا-شنا-تغییر-کرد--نوروزی-کلاسبندی-جدید-به-نفع-پارا-شنای-ماست
رئیس انجمن پارا شنای ایران از تغییر کلاسبندی رشته پارا شنا خبر داد و گفت: کلاسبندی جدید به نفع جهان و ماست.
رئیس انجمن پارا شنای ایران از تغییر کلاسبندی رشته پارا شنا خبر داد و گفت: کلاسبندی جدید به نفع جهان و ماست.

مجید نوروزی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: قوانین کلاسبندی پارا شنا از سال ۲۰۱۸ تغییر کرده و همه شناگرانی که می خواهند در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک شرکت کنند باید کلاسبندی شوند.

وی افزود: پارا شناگران کشورمان برای کلاسبندی جدید باید در مسابقات بین المللی شرکت کنند. رقابت های بین المللی آلمان نخستین میدان شناگران است که به دلیل محدودیت کلاسبندی، سه سهمیه به ایران تعلق گرفته است که الویت ما برای اعزام ورزشکارانی هستند که شانس کسب مدال دارند به همین منظور شاهین ایزدیار، مصطفی جلیلی و پژمان عطایی در الولیت اعزام به مسابقات بین المللی آلمان قرار دارند که خردادماه در این رقابت ها شرکت می کنند.

رئیس انجمن پارا شنای ایران اظهار داشت: انجمن پارا شنا با کمیته ملی پارالمپیک مکاتباتی انجام داده  که سایر شناگران مستعد نیز در مسابقات بین المللی انگلیس شرکت کنند.

نوروزی در پایان کلاسبندی جدید را به نفع پارا شنای جهان و ایران دانست و ادامه داد: در دوره های قبل برخی کلاسبندی ها عادلانه نبود به طوریکه برخی شناگرانی که معلولیت ضعیفی داشتند با سایر ورزشکاران رقابت می کردند و شانس مدال آوری کمتر بود، اما با راهکارهای جدید کمیته ملی پارالمپیک، قوانین جدید کلاسبندی به نفع شنای جهان و ماست.
کد خبر : ۳,۵۱۱
اشتراک در