۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۰۴:۴۱
جواد-حردانی-ادغام-کلاس-ها-کارمان-را-در-بازی-های-پارا-آسیایی-سخت-کرده-است
ملی پوش پارا دو و میدانی ایران گفت: ادغام کلاس های مواد پرتابی کارمان را در بازی های پارا آسیایی جاکارتا سخت کرده است، اما از کسب مدال ناامید نیستم.
ملی پوش پارا دو و میدانی ایران گفت: ادغام کلاس های مواد پرتابی کارمان را در بازی های پارا آسیایی جاکارتا سخت کرده است، اما از کسب مدال ناامید نیستم.  

جواد حردانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از رقابت های جهانی لندن تمریناتم را انجام داده و برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می شوم که انتخابی تیم ملی برای بازی های پارا آسیایی جاکارتا نیز محسوب می شود.

وی افزود: ماده تخصصی من پرتاب دیسک است که سه مدال طلا کسب کرده ام، اما  کمیته برگزار کننده بازی های پارا آسیایی جاکارتا تعداد مواد پرتابی را محدود کرده است و  من باید در ماده پرتاب نیزه رقابت کنم.

ملی پوش پارا دو و میدانی ایران اظهار داشت: در بازی های پارالمپیک ریو در ماده پرتاب نیزه مدال برنز کسب کردم اما الان شرایط سخت تر شده است و باید زمان بیشتری را به تمرینات آماده سازی خود اختصاص دهم.

پرتابگر پارالمپیکی ایران با اشاره به شرایط مصدومیتش گفت: از ناحیه دست و کمر مصدوم هستم، اما تمریناتم را قطع نکرده ام و با فیزیوتراپی برای شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی به آمادگی لازم رسیده ام و امیدوارم با کسب رکورد مورد نظر، سهمیه ورود به بازی های پارا آسیایی را کسب کنم.

حردانی در پایان: در بازی های پارا آسیایی جاکارتا کار سختی دارم، چون کلاس من F۳۷ است و با کلاس F۳۸ ادغام شده است و کارمان را در مدال آوری سخت کرده است با این حال برای کسب مدال این بازی ها ناامید نیستم.

کد خبر : ۳,۵۰۶
اشتراک در