۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲
آغاز-اردوی-تیم-پاراوزنه-برداری--پولادمردان-برای-رقابت-های-قهرمانی-آسیا-آماده-می-شوند
مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۱۲ نفر از امروز شنبه در رامسر آغاز شد.
مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی پارا وزنه برداری جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۱۲ نفر از امروز شنبه در رامسر آغاز شد.

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری با بیان این مطلب که رقابت های قهرمانی آسیا، گام دوم تیم ملی جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو است به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های قهرمانی آسیا از ۱۵ تا ۲۲ شهریورماه در ژاپن برگزار می شود و تیم ایران ۱۵ سهمیه جهت حضور در این رقابت ها دارد. این رقابت ها گام دوم تیم ملی جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو است. رقابت های قهرمانی جهان مکزیک گام نخست تیم ملی برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو بود.

علی فخرآور در خصوص اردوهای آمادگی تیم ملی اظهار داشت: برای حضور موفق تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا شش مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است که مرحله دوم اردوی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر از امروز در رامسر آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی از حضور حمزه محمدی در این اردو خبر داد و افزود: در این اردو از ورزشکاران مدال آور دعوت شده است. ورزشکارانی که آماده باشند و رکوردهای خوبی را در رقابت های قهرمانی کشور به ثبت برسانند، به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی پاراوزنه برداری ادامه داد: رقابت های قهرمانی کشور تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک در تیرماه برگزار خواهد شد و کسانی که رکوردهای خوبی به ثبت برسانند به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند و در بازی های پاراآسیایی نیز قول قهرمانی می دهیم.


کد خبر : ۳,۵۰۳
اشتراک در