۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۴:۴۴
ترکیب-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-اواخر-خردادماه-اعلام-می-شود
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان اواخر خردادماه اعلام می شود.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان اواخر خردادماه اعلام می شود.

حبیب خمجانی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا هشت مرحله اردوی آمادگی در پیش دارد که مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی در سال ۹۷ از روز ۲۰ تا ۲۸ فروردین ماه با حضور ۱۸ نفر در تهران برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی باید روز ۲۵ مردادماه در رقابت های قهرمانی جهان که در هامبورگ آلمان برگزار می شود، شرکت کند. ملی پوشان ایران با تیم های مراکش، کانادا و آلمان در گروه نخست قرار دارند و مسابقات نیز از ۲۵ مردادماه تا چهارم شهریورماه برگزار می شود. بر همین اساس ترکیب تیم اواخر خردادماه مشخص خواهد شد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: هدف از شرکت در رقابت های قهرمانی جهان این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم. این مسابقات همچنین تدارکاتی مناسب برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا محسوب می شود. ما در بازی های پارا آسیایی با هدف کسب مدال طلا شرکت می کنیم.

خمجانی در پایان درباره اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: برای برگزاری اردوهای تیم ملی بانوان جلسه ای را برگزار خواهیم کرد و اردوها را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر : ۳,۵۰۲
اشتراک در