۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۴:۵۳
الله-کرمی-چشم-انداز-ما-مدال-آوری-تیراندازان-در-پاراآسیایی-جاکاتا-است
رقیه الله کرمی، رئیس انجمن پارا تیراندازی، گفت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا مدال آوری نفرات اعزامی برای ما در درجه نخست اهمیت قرار دارد.
رقیه الله کرمی، رئیس انجمن پارا تیراندازی، گفت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا مدال آوری نفرات اعزامی برای ما در درجه نخست اهمیت قرار  دارد.

وی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی با توجه به شرایط موجود بعد از شرکت در اردوی ۱۰ روزه به رقابت های جام جهانی امارات اعزام شد و با توجه به شرایط خاص و تمرین کوتاه در این کشور، پاراتیراندازان عملکرد خوبی داشتند.

الله کرمی افزود: این رقابت ها سرنوشت ساز بود چون باید در موادی که هنوز سهمیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا را کسب نکرده بودیم تلاش کرده و سهمیه می گرفتیم. در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز بر مدال آوری پارا تیراندازان تاکید شده است و به همین دلیل نمی توانیم ورزشکاران بیشتری را به اردو دعوت کنیم و باید بر روی ورزشکاران مدال آور سرمایه گذاری کنیم.

رئیس انجمن پارا تیراندازی در خصوص رقابت های جام جهانی امارات اظهار داشت: این رقابت ها، برای ارزیابی توانایی ملی پوشان مفید بود. از طرفی ورزشکاران به دلیل برخی مشکلات نتوانستند قبل از آغاز مسابقات تمرین کنند و برخی یک تمرین رسمی داشتند و با توجه به این شرایط، نتیجه خوبی به دست آوردند.

وی ادامه داد: جمع آوری و کنترل تجهیزات به زمان نیاز دارد که در این مسابقات با مشکل مواجه شدیم و از روز چهارم نیز رقابت ها آغاز شد که رقیه شجاعی، معصومه خدابخشی و زهرا غلامزاده با در نظر گرفتن این مشکلات و تمرینات کم، رقابت کرده و عملکرد خوبی داشتند. خدابخشی و غلامزاده در ماده تفنگ خفیف ۵۰ متر سهمیه بازی پاراآسیایی و قهرمانی جهان را کسب کردند و شجاعی در ماده تخصصی خود یعنی R۲ عملکرد و نتیجه خوبی کسب کرد و در ماده R۳ نیز ورودی گرفت.

الله کرمی با اشاره به بازی های پارا آسیایی جاکارتا گفت: چشم انداز ما موفقیت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا است که ملی پوشان خوب ظاهر شوند و ورزشکارانی که به رقابت های قهرمانی جهان اعزام می شوند عملکرد خوبی داشته باشند، چون در این رقابت ها سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو توزیع می شود.

رئیس انجمن پارا تیراندازی در پایان گفت: تاکنون هشت ورودی رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده ایم و احتمال تغییر ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان وجود دارد.

کد خبر : ۳,۴۹۷
اشتراک در