۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۰۵:۴۳
پیشنهاد-رئیس-انجمن-پارا-دو-و-میدانی-برای-حضور-در-تورنمنت-بین-المللی-تونس
رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران پیشنهاد حضور برترین های پارا دو و میدانی ایران را به تورنمنت بین المللی تونس داد که میدانی تدارکاتی برای بازی های پارا آسیایی جاکارتا محسوب می شود.
رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران پیشنهاد حضور برترین های پارا دو و میدانی ایران را به تورنمنت بین المللی تونس داد که میدانی تدارکاتی برای بازی های پارا آسیایی جاکارتا محسوب می شود.

بهمن رضایی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های قهرمانی کشور و آخرین مرحله انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. برای حضور موفق تیم ملی در بازی های پارا آسیایی، پیشنهاد حضور تیم ملی را در تورنمنت بین المللی تونس داده ایم و قصد داریم برترین های پارا دو و میدانی را به این مسابقات اعزام کنیم.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی اظهار داشت: این مسابقات قرار بود فروردین ماه برگزار شود که تاریخ آن تغییر کرده و به اواخر خردادماه و اوایل تیرماه موکول شده است تا شرکت کنندگان بیشتری شانس حضور در تورنمنت بین المللی را داشته باشند.

وی همچنین در خصوص رقابت های بین المللی فزاع که اوایل سال جدید در کشور امارات برگزار شد، گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از ۳۸ کشور شرکت کرده بودند که ۲۰۰ نفر کلاسبندی شدند. از کشور ما هم ۱۰ نفر در پارا دو و میدانی معلولان و شش نفر در پارا دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کلاسبندی شدند.

رضایی ادامه داد: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و در برخی کلاس ها مثل کلاس حامد امیری، مسابقات در سطح رقابت های جهانی و پارالمپیک برگزار شد.

وی درباره برنامه های آماده سازی انجمن پارا دو و میدانی برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا اظهار داشت: شرکت در تورنمنت بین المللی تونس و برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز از برنامه های انجمن تا آخر شهریورماه است. امیدواریم تیم پارا دو و میدانی با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک بتواند نتایج خوبی را در بازی های پارا آسیایی جاکارتا کسب کند.
کد خبر : ۳,۴۹۴
اشتراک در