۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۸:۵۳
جام-جهانی-پارا-تیراندازی-امارات-ساره-جوانمردی-و-تیم-ملی-تپانچه-بادی-۱۰-متر-طلایی-شدند
ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان با ثبت رکورد ۲۳۲/۸ امتیاز در رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، به عنوان قهرمانی دست یافت.

ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان با ثبت رکورد ۲۳۲/۸ امتیاز در رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است،  به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در سومین روز این رقابت ها و در بخش مقدماتی، جوانمردی با ثبت رکورد ۵۷۰ ، سمیرا ارم با ۵۶۷ و خدیجه رستمی با رکورد ۵۵۲ به ترتیب در جایگاه اول، سوم و هفتم به فینال راه پیدا کردند.

 تیم ملی تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان هم با مجموع امتیاز ۱۶۸۹ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

رقیه شجاعی، آخرین ملی پوش کشورمان در رقابت های امروز با ثبت رکورد ۲۰۵.۷ به عنوان چهارم فینال ماده R2 دست یافت.

شجاعی که پیش از این در نخستین روز مسابقات، برای اولین بار در رقابت های R3، تفنگ بادی درازکش ده متر کلاس SH1، شرکت کرده بود، امروز نیز با کسب عنوان چهارمی در ماده R2 به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

فردا و در ادامه این رقابت ها، پنج نماینده کشورمان در ماده های  تپانچه خفیف ۵۰ متر بادی P4 و تفنگ ایستاده مختلط ۱۰ متر بادی R4، رقابت خواهند کرد.

تیم ملی پارا تیراندازی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی و با هدایت حسین امیری  در این مسابقات شرکت کرده است.

این رقابت ها از دوم فروردین ماه آغاز شده و تا هفتم فروردین ماه در العین امارات ادامه دارد.

کد خبر : ۳,۴۸۶
اشتراک در