۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۷:۱۶
رئیس-و-دبیرکل-کمیته-ملی-پارالمپیک-نوروز-۱۳۹۷-را-تبریک-گفتند
سال نو اندک اندک رخت نو بر تن می کند و سالی که در آن به سر می بریم به بایگانیِ تقویمِ کهنِ زمین سپرده می شود. نخستین آرزو برای سال نو این است که همه ایرانیان در جای جای جهان از نعمت سلامتی برخوردار باشند و حال آنها خوب باشد.


ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
 به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی
حافظ شیرازی

 

سال نو اندک اندک رخت نو بر تن می کند و سالی که در آن به سر می بریم به بایگانیِ تقویمِ کهنِ زمین سپرده می شود. نخستین آرزو برای سال نو این است که همه ایرانیان در جای جای جهان از نعمت سلامتی برخوردار باشند و حال آنها خوب باشد.

سالی که گذشت از خاطره مردم ما زدوده نمی شود چرا که بلایای طبیعی و انسانی، ذهن و جان همگان را مکدر ساخت و از پروردگار بزرگ خواهان آنیم که سال ۱۳۹۷ سالی باشد توام با سلامتی، بهروزی و پر از برکت.


«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا احسن الحال»


پس ای خدای دگرگون کننده دل‏ ها و دیده‌ها، ای تدبیر کننده روز و شب، ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر، حال ما را به بهترین حال دگرگون کن.

کاروان پارالمپیکی ایران همچون سال های گذشته همچنان در مسیر افتخار گام برمی دارد و سال ۱۳۹۷ مصادف است با برگزاری بازی های پاراآسیایی جاکارتا. ما مسئولان کمیته ملی پارالمپیک ضمن عرض تشکر از همه ورزشکاران، مربیان، داوران، هیات های استانی، دست اندرکاران، اصحاب پرتلاش رسانه، کلیه همکاران عزیزمان و همه آنهایی که صمیمانه تلاش داشتند، امیدواریم که سال جدید را هم توام با موفقیت آغاز کنیم، ادامه دهیم و به پایان برسانیم.

ورزش پارالمپیکی ایران امروز به لطف و مدد تک تک اعضای جامعه پارالمپیکی کشور، عنوان برترین کشور منطقه و یکی از قدرت های جهان را به خود اختصاص داده است.

ورزش پارالمپیکی ایران با پایان سال ۱۳۹۶ و آغاز سال ۱۳۹۷ یک سال دیگر قد کشیده و اکنون درختی است با شاخ و برگ های فراوان. ورزش معلولان در کشور ما نگاهی فراتر از قهرمانی دارد و بُعد همگانی همواره در دستور کار مسئولان کمیته بوده است. به قول امام خمینی (ره): "جوهر و ذات انسان، روح و نفس ناطقه اوست که در صورت قوّت آن، باکی از ضعف و معلولیت جسمانی نیست."

در پایان، بار دیگر سالی توام با شادی و موفقیت را برای تک تک هموطنان آرزومندیم. سال تبدیل چالش ها به فرصت ها و سالی که در آن توانایی ها بر ناتوانی غلبه کند. سال نو مبارک.

 

 

مسعود اشرفی                                                            محمود خسروی وفا
دبیرکل کمیته                                                                    رئیس کمیته  

کد خبر : ۳,۴۷۸
اشتراک در