۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۳۲
الهه-قلی-فلاح-پارالمپیک-قله-ورزش-است-و-کار-من-از-حالا-شروع-شد
پرچمدار بازی های پارالمپیک زمستانی پس از کسب عنوان یازدهمی مسابقات پارا اسکی صحرانوردی کلاسیک گفت پارالمپیک قله ورزش است و کار وی از هم اکنون آغاز شده است.
پرچمدار بازی های پارالمپیک زمستانی پس از کسب عنوان یازدهمی مسابقات پارا اسکی صحرانوردی کلاسیک گفت پارالمپیک قله ورزش است و کار وی از هم اکنون آغاز شده است.

الهه قلی فلاح با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در مسابقات ماده ۱۲۰۰ متر اسپرینت کلاسیک شرکت کرده و عنوان یازدهم را کسب کردم. برای موفقیت در این مسابقات تلاش کردم و به کسب مدال فکر نمی کردم، چون اگر واقع بین باشیم متوجه می شویم نمی توانستم مدال کسب کنم. از طرفی بیشتر شرکت کنندگان این ماده همکلاس من نبودند و فقط یک نفر در کلاس من یعنی B۱ شرکت کرده بود و بقیه در کلاس هایB۲ و B۳ بودند.

وی به تمرینات روی برف اشاره کرد و افزود: من حدود دو - سه ماه روی برف تمرین کردم درحالیکه اکثر رقبای من مدت بیشتری تمرین کرده بودند. تلاش کردم و به نظر من برای بار نخست نتیجه بدی نگرفتم و برای مسابقات بعدی هم باید به جایگاه های بهتری فکر کنم.

ملی پوش پارا اسکی صحرانوردی ایران اظهار داشت: به نظر من پارالمپیک قله ورزش است. من بعد از مسابقه به این نتیجه رسیدم که کارم از اینجا شروع می شود و باید خیلی بیشتر از این تلاش کنم.

قلی فلاح در پایان گفت: خدا را شکر می کنم که در حقم لطف کرد و زمینه را فراهم آورد تا در این جایگاه قرار گرفته و بتوانم در بازی های پارالمپیک زمستانی رقابت کنم. اگر باز هم صلاحیت شرکت در مسابقات آسیایی جهانی و پارالمپیک را داشته باشم تلاش می کنم و اگر صلاحیت نداشته باشم ماموریت من این بود که راه را برای سایر نابینایان باز کنم و نشان دهم که می توانم. هر کسی هم که استعداد و علاقه داشته باشد و تلاش کند می تواند در این مسابقات شرکت کند. اگر در ایران نابینای بهتر از من باشد قطعا جایم را به او می دهم و طبیعتا جای مرا می گیرد و من خیلی خوشحال می شوم.

کد خبر : ۳,۴۶۵
اشتراک در