۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۳۸
صید-۹-مدال-رنگارنگ-پارا-دو-و-میدانی-در-مسابقات-بین-المللی-فزاع
در روز نخست مسابقات بین المللی پارا دو و میدانی فزاع امارات، نمایندگان ایران شش مدال دیگر صید کردند.
در روز نخست مسابقات بین المللی پارا دو و میدانی فزاع امارات، نمایندگان ایران شش مدال دیگر صید کردند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در روز نخست مسابقات بین المللی فزاع امارات پس از کسب سه مدال پارا دو و میدانی نابینایان و کم بینایان، ورزشکاران جانباز و معلول هم شش مدال دیگر کسب کردند.

در نخستین روز از این رقابت ها ۱۳ نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند که حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴ با رکورد ۱۱ متر و ۲۰ سانتی متر صاحب طلا شد. ظفر ذاکر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ با رکورد ۸ متر و ۸۱ سانتی متر گردن آویز نقره گرفت. هاشم رستگاری در ماده دو ۲۰۰ متر کلاس F۳۷ با رکورد ۲۴ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه به نشان برنز دست یافت. عبدالنبی نواصر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۴۴، با رکورد ۱۲ متر و ۸۱ سانتی متر بر سکوی سوم ایستاد. علیرضا محمودی در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴، با رکورد ۷ متر و ۷ صدم سانتی متر در جای سوم ایستاد. فائزه کرمانی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴، با رکورد ۱۶ متر و ۷۱ سانتی متر نشان برنز را کسب کرد. کامران یزدی در ماده دو ۲۰۰ متر کلاس F۳۸، با رکورد ۲۵ ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه به کسب عنوان پنجم اکتفا کرد. شهرام حسن پور در ماده پرتاب وزنه کلاس F۴۴، با رکورد ۱۲ متر و ۵۲ سانتی متر چهارم شد. علی بیت سیاح در ماده پرتاب دیسک کلاس F۴۱، با رکورد ۲۷ متر و ۷۹ سانتی متر در رده پنجم قرار گرفت. سعید یگانه فر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴، با رکورد ۵ متر و ۳۸ سانتی متر نهم و شیرین آقا ملا در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴، با رکورد ۱۰ متر و ۱۹ سانتی متر هفتم شدند.

کاروان ایران در بخش جانبازان و معولان با ۱۶ ورزشکار شرکت کرده است و از این میان ۱۰ ورزشکار جدید که دارای کلاسبندی نبودند، موفق شدند کلاس بین الملی خود را دریافت کنند.

مهدی اولاد، حکیمه گودرزی و رحمان زمانی نیز در بخش رقابت های پارا دو و میدانی نابینایان و کم بینایان به سه نشان طلا، نقره و برنز دست یافتند.

کد خبر : ۳,۴۶۰
اشتراک در