۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۳۳
آغاز-رقابت-نمایندگان-دو-و-میدانی-نابینایان-و-کم-بینایان-در-امارات
رقابت های بین المللی دو و میدانی فزاع از امروز در امارات آغاز می شود و نمایندگان نابینایان و کم بینایان ایران در مواد پرتاب وزنه, پرتاب دیسک و دوی 200 متر رقابت خواهند کرد.
رقابت های بین المللی دو و میدانی فزاع از امروز در امارات آغاز می شود و نمایندگان نابینایان و کم بینایان ایران در مواد پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و دوی ۲۰۰ متر رقابت خواهند کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تورنمنت بین المللی دو و میدانی فزاع از امروز در شهر دبی امارات آغاز می شود و شش نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

براین اساس رقابت های ماده پرتاب وزنه ساعت ۱۶ در کلاس ۱۱ و ۱۲ برگزار می شود و علی شمشیری، مهدی اولادی و رحمان زمانی در یک گروه مسابقه خواهند داد.

عذرا مهدوی کیا و حکیمه گودرزی ساعت ۱۶ در دوی ۲۰۰متر کلاس ۱۳ رقابت می کنند و سمیه عطایی نیز ساعت ۱۹ در کلاس ۱۳ پرتاب دیسک مسابقه خواهد داد.

مهدی اولاد، علی شمشیری، رحمان زمانی، حکیمه گودرزی، سمیه عطایی و عذرا مهدوی کیا ترکیب تیم اعزامی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در این مسابقات است و علی اصغر هادی زاده به عنوان سرمربی و سرپرست همراه تیم ملی به امارات اعزام شده است. در این تیم حکیمه گودرزی و عذرا مهدوی کیا در ماده دو رقابت می کنند و سایر ورزشکاران در مواد پرتابی مسابقه خواهند داد.

این مسابقات از ۲۲ تا ۲۶ اسفندماه در شهر دبی امارات برگزار می شود.

کد خبر : ۳,۴۵۴
اشتراک در