۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۵۲
اردوی-آماده-سازی-فوتبال-پنج-نفره-برای-جام-جهانی-اسپانیا-در-حال-برگزاری-است
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی درحال برگزاری است.
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی درحال برگزاری است.

جواد فلفلی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر نابینا و دو دروازه بان در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز شده و تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: در این اردو بر روی آمادگی جسمانی و تمرینات تاکتیکی ملی پوشان تمرکز کرده ایم. ملی پوشان نیز شرایط خوبی دارند و تمریناتشان را طبق برنامه انجام می دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره اظهار داشت: امیر پوررضوی که در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود خوشبختانه شرایط خوبی دارد. در آن رقابت ها همچنین احمدرضا شاه حسینی و رسول باصری از ناحیه بینی و حسین رجب پور و بهزاد زادعلی اصغر از ناحیه مچ پا آسیب دیده بودند که خوشبختانه در شرایط مطلوبی هستند و در تمرینات تیم ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابت های جام جهانی اسپانیا هشت مرحله اردو در نظر گرفته شده که سه مرحله آن برگزار شده و پنج مرحله دیگر سال آینده برگزار خواهد شد. مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم نیز بر اساس پیش بینی ما از ۵ تا ۱۱ فروردین ماه برگزار می شود.

فلفلی درباره تورنمنت بین المللی بلژیک گفت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی، حضور در تورنمنت بین المللی بلژیک پیش بینی شده که دیداری تدارکاتی برای آزمودن میزان آمادگی ملی پوشان جهت شرکت در رقابت های جام جهانی اسپانیا است. این تورنمنت بین المللی اردیبهشت ماه در بلژیک برگزار می شود.

کد خبر : ۳,۴۴۴
اشتراک در