۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۵:۳۱
رکوردهای-جدید-شنای-نابینایان-و-کم-بینایان-اعلام-شد
سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان رکوردهای جدید انتخابی تیم ملی برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان رکوردهای جدید انتخابی تیم ملی برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را اعلام کرد.

حمید شریفیان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از آنجایی که سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی جاکارتا کیفیت محور و متمرکز بر کسب مدال است، رکوردهای انتخابی تیم ملی را اعلام کردیم تا کسانی که شانس بالایی برای کسب مدال دارند و در رقابت های انتخابی تیم ملی می توانند به این رکوردها دست یابند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی درباره اعلام دوباره رکوردهای تیم ملی اظهار داشت: رکوردهای تیم ملی را به این جهت برای دومین بار اعلام کردیم که رکوردهای برخی مواد به دلیل نتایج به دست آمده در مسابقات سال ۲۰۱۷ و قرار گرفتن بر روی سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، تغییر کرده است.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در خصوص رکوردهای جدید اعلام شده، گفت: رکوردهای جدید بالاتر از قبل است و کار شناگران را سخت تر می کند لذا باید تلاش بیشتری برای دستیابی به رکوردهای جدید داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که رکوردگیری تیم ملی بیستم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود، افزود: تاکنون ۱۵ شناگر مستعد را شناسایی کرده ایم که احتمال دستیابی به رکوردهای اعلام شده را دارند. از طرفی هر هیات استانی که شناگر مستعدی می شناسد نیز می تواند ورزشکاران را معرفی کند تا به رکوردگیری تیم ملی دعوت شوند.

شریفیان در پایان اظهار داشت: شناگران تیم ملی بعد از رکوردگیری به اردوهای متمرکز دعوت می شوند و در مسابقات بین المللی آلمان شرکت خواهند کرد. این رقابت ها اهمیت بسزایی دارد، چون کلاسبندی شناگران تثبیت می شود و می توانند رکورد ورودی بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کنند که این نخستین گام برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو محسوب می شود.

کد خبر : ۳,۴۳۹
اشتراک در