۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۵۷
تیم-ملی-پارا-تکواندو-با-ترکیب-پنج-نفره-به-مراکش-اعزام-می-شود
تیم ملی پارا تکواندو با ترکیب پنج ورزشکار در رقابت های قهرمانی آفریقا شرکت می کند؛ پس از آن به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود تا قهرمانی دوره گذشته را تکرار کند.
تیم ملی پارا تکواندو با ترکیب پنج ورزشکار در رقابت های قهرمانی آفریقا شرکت می کند؛ پس از آن به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود تا قهرمانی دوره گذشته را تکرار کند.

سرمربی تیم ملی پارا تکواندوی ایران با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور ۱۲ ورزشکار از روز چهارم اسفندماه آغاز شده و تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.

پیام خانلرخانی افزود: این رقابت ها خردادماه در کشور ویتنام برگزار می شود و تیم ملی برای آمادگی بیشتر با پنج پاراتکواندوکار در رقابت های قهرمانی آفریقا شرکت می کند. این پیکارها از ۴ تا ۱۱ فروردین ماه در مراکش برگزار می شود و ۲۰ امتیاز جهانی دارد.

وی با اشاره به تمرینات تیم ملی در سال جدید گفت: اردوهای تیم ملی بعد از رقابت های قهرمانی آفریقا از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی پارا تکواندوی ایران هدف از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا را تکرار قهرمانی دوره قبل دانست و اظهار داشت: در رقابت های قهرمانی آسیا از ورزشکاران جوان استفاده می کنیم. تکرار قهرمانی این رقابت ها هدف ما در این مسابقات است از طرفی قصد داریم تیم ملی جایگاه بهتری در رده بندی جهانی پیدا کند. به عبارت بهتر هدف اصلی ما قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا است و مسابقات قهرمانی آفریقا دیداری تدارکاتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: تمرینات عمومی را برای تیم ملی درنظر گرفته ایم و تمرینات تخصصی برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا است. ملی پوشان آمادگی ۴۰ درصدی دارند و تا زمان مسابقات به آمادگی کامل می رسند.

کد خبر : ۳,۴۱۴
اشتراک در