۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۱۲
پوریا-خلیل-تاش-کار-سختی-در-بازی-های-پارالمپیک-زمستانی-در-پیش-دارم
ملی پوش پارا اسکی ایران با دشوار ارزیابی کردن بازی های پارالمپیک زمستانی، گفت: با هدف ارائه عملکرد خوب راهی کره جنوبی می شوم.
ملی پوش پارا اسکی ایران با دشوار ارزیابی کردن بازی های پارالمپیک زمستانی، گفت: با هدف ارائه عملکرد خوب راهی کره جنوبی می شوم.

پوریا خلیل تاش با بیان این مطلب گفت: رشته پارا اسکی اسنوبورد را از دو سال گذشته آغاز کرده ام و در مسابقات بین المللی و کاپ آسیا شرکت کرده ام.

وی افزود: مسابقات کاپ آسیا در دیزین و با سطح کیفی بالایی برگزار شد و من رقابت با حریفانی از یونان، اوکراین و بلژیک را تجربه کردم.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک زمستانی شرکت می کنم و فقط رقابت با چند حریف اروپایی را در مسابقات کاپ آسیا تجربه کردم.

خلیل تاش در پایان گفت:  با وجود اینکه سطح بازی های پارالمپیک بالاست، اگر با قدرت شرکت کنم می توانم عملکرد خوبی داشته و روی سکو ایستاده و مدال کسب کنم.

ایران با پنج نماینده در این بازی ها شرکت می کند. پارا اسکی بازان کشورمان با حضور در رقابت های جهانی که ماه قبل در آلمان برگزار شد مجوز حضور در این بازی ها را به دست آوردند.

بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ۹ تا ۱۸ مارس (۱۷ تا ۲۷ اسفند) در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود.

حدود ۵۵۰ ورزشکار از ۴۲ کشور جهان در پنج رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر : ۳,۴۰۰
اشتراک در