۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۵:۳۱
اردوی-تیم-ملی-گلبال-برای-حضور-در-رقابت-های-قهرمانی-جهان-به-پایان-می-رسد
مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال مردان ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان در سوئد روز یکشنبه به پایان رسید.
مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال مردان ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان در سوئد روز یکشنبه به پایان رسید.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت‌های گلبال قهرمانی جهان خرداد سال آینده در مالمو سوئد برگزار می‌شود و تیم ایران که در گروه B با تیم‌های برزیل (مدافع عنوان قهرمانی)، آمریکا (نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو)، کانادا، آلمان، مصر، جمهوری چک و ژاپن همگروه شده است.

در گروه A این رقابت ها نیز تیم های لیتوانی (قهرمان اروپا و پارالمپیک)، الجزایر، چین (قهرمان آسیا)، بلژیک، آرژانتین، سوئد، استرالیا و ترکیه قرار دارند.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر و برنامه های ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان از ۲۹ بهمن ماه با حضور محمد سرنجی، محسن جلیلوند، جواد شیردل، مصطفی شهبازی، خلیل شهریاری نسب، میلاد سوری، محمد منصوری، مصطفی نصیری، رضا توکلی، مجید فلاح، مهدی عباسی و حسن جعفری آغاز شد و امروز به پایان می رسد.

مهدی نباتی افزود: حسن جعفری بعد از غیبت دو ساله به اردو بازگشته است، رضا توکلی نیز بار دیگر به اردو برگشته و مهدی عباسی از تیم جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است. مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی نیز از ۱۹ تا ۲۶ اسفندماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری شش مرحله اردوی آمادگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شش مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است. این رقابت ها اوایل خردادماه در کشور سوئد برگزار خواهد شد و درصدد شرکت در تورنمنت بین المللی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: تیم ملی قرار بود در تورنمنت بین المللی بلژیک شرکت کند که لغو شد و در تدارک شرکت در تورنمنت دیگری هستیم، چون در مسابقات قهرمانی جهان سهیمه بازی های پارالمپیک توکیو توزیع می شود و از اهمیت زیادی برخوردار است. سه تیم برتر این مسابقات سهمیه خواهند گرفت.

وی در پایان یادآور شد: رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳,۳۹۵
اشتراک در