۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷
کارگردان-مستند--بهمن-عزیزم--گلبارنژاد-جاودانه-است
مصطفی پورمحمدى در آستانه رونمایی فیلم مستند «بهمن عزیزم» از دلایل ساخت این فیلم پرده برداشت.
مصطفی پورمحمدى در آستانه رونمایی فیلم مستند «بهمن عزیزم»  از دلایل ساخت این فیلم پرده برداشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مراسم رونمایی از مستند 45 دقیقه ای «بهمن عزیزم» فردا دوشنبه از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای رسانه با حضور علاقمندان و منتقدان سینما برگزار خواهد شد.

پورمحمدی در خصوص ساخت این مستند اظهار داشت: شخصیت بهمن زمانی برای من جالب شد که دیدم هم وزنه برداران و هم دوچرخه سواران، جان باختن او را تسلیت گفته اند. با کمی جستجو متوجه شدم مدال های بهمن در رشته وزنه برداری به مراتب از مدال های دوچرخه سواری این ورزشکار بیشتر است. کسانی که با این دو ورزش آشنایی دارند می دانند که ویژگی های مورد نیاز هر کدام از این دو ورزش، کاملا نقطه مقابل همدیگر است و امکان اینکه یک نفر در هر دو رشته تا سطح قهرمانی بالا برود نزدیک به صفر است.

وی افزود: اینجا بود که قصه بهمن کاملا من را درگیر کرد و تصمیم گرفتم ایده ساخت فیلم را با خانواده اش هم در میان بگذارم. بعد از پیگیری های زیاد پسرش علی را پیدا کردم و او در هتل چمران شیراز زندگی پدرش را در سه ساعت برایم تعریف کرد. چشم هر دوی ما تر شده و بغض گلویمان را گرفته بود. بلند شدیم و روبوسی کردیم و من دیگر مطمئن بودم این فیلم را خواهم ساخت.

پورمحمدی ادامه داد: جذابیت زندگی بهمن برای من فقط در این دو رشته ورزشی خلاصه نمی شود. زندگی بهمن زنجیره ای از اتفاقات تراژیک است که او به همه آنها لبخند می زند و با آرامش از همه شان عبور می کند. آخرین حلقه این زنجیر هم مرگ تراژیک بهمن است که انگار از آن هم عبور می کند و جاودانه می شود. بهمن در عین حال یک مرد ایده آل خانواده است. عشقی که او به خانواده، همسر و فرزندانش نثار کرده، بی نظیر است. حتی دوستانش هم به سختی از دست دادن او را تحمل کردند.

وی در پایان در خصوص ایده نام فیلم گفت: ایده نام فیلم از جایی شکل گرفت که بیشتر دوستان و خانواده بهمن، او را «بهمن عزیزم» صدا می زدند.

کد خبر : ۳,۳۹۰
اشتراک در