۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۸
وضعیت-رشته-های-اعزامی-به-بازی-های-آسیایی-و-پارا-آسیایی-جاکارتا-تا-پایان-سال-مشخص-می-شود
وضعیت رشته ها و نفرات اعزامی به بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا تا پایان اسفند ماه مشخص خواهد شد.
وضعیت رشته ها و نفرات اعزامی به بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا تا پایان اسفند ماه مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پارا آسیایی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، داورزنی معاون قهرمانی، شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه دکتر مسعود سلطانی فر حضور گسترده آحاد ملت در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه ای از تلاش مردم برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی دانست و گفت: از امروز با اراده و همت مردم گام چهلم را بر می داریم و امید داریم تا با کوشش، هماهنگی و همدلی در جهت خدمت رسانی به مردم دستاوردهای بهتری داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با تبریک موفقیت های اخیر ورزش کشور، اظهار داشت: دوازدهمین قهرمانی فوتسال در آسیا، ایستادن هاکی بر سکوی سوم جهان و قهرمانی تیم ملی یخ نوردی کشور در مسابقات قهرمانی آسیا کام ملت را در این روزها شیرین کرد که به جامعه ورزش به خصوص فدراسیون های مربوطه تبریک می گویم.

وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتربا فدراسیون ها ضمن برگزاری اردوهای موفق، حضوری مقتدر و آبرومند در اندونزی داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر با بیان این که دور نخست جلسات با فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی به پایان رسیده و دور دوم آن آغاز شده است، گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص رشته ها و افراد اعزامی به این مسابقات تا پایان اسفند ماه انجام خواهد شد تا در 5 ماه نخست سال با برگزاری اردوهای مختلف به آمادگی لازم برسیم.

در ادامه این جلسه که با حضور عبا باباف، مشاور وزیر و مدیرکل حراست، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت، اشرفی، دبیر کمیته ملی پارالمپیک و سید نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا تشکیل شد، گزارشی اجمالی در خصوص وضع رشته ها ارائه شد و سیاست های اعزام مجدداً مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین اعضای ستاد عالی بازی های آسیایی به حضور کمی و کیفی بانوان در این بازی ها تاکید کردند.

مقرر شد در جلسه آینده ستاد، وضع کاروان اعزامی ایران به بازیهای پارآسیایی و برخی فدراسیون ها مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

کد خبر : ۳,۳۵۷
اشتراک در