۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۷:۴۷
دعوت-کمیته-ملی-پارالمپیک-از-مردم-و-پارالمپین-ها-برای-حضور-پرشور-در-راهپیمایی-22-بهمن
کمیته ملی پارالمپیک در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسيدن یوم الله بیست و دوم بهمن ماه از عموم مردم ایران و پارالمپین های کشور جهت شرکت در راهپیمایی فردا و حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.

کمیته ملی پارالمپیک در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن ماه از عموم مردم ایران و پارالمپین های کشور جهت شرکت در راهپیمایی فردا و حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در این بیانیه آمده است:
"امروز وظیفه ما است که به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد روزهای زیبای پیروزی انقلاب و در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، همراه با ملت شریف ایران در روز بیست و دوم بهمن ماه خیابان های کشور را غرق در عطر وحدت کرده و با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق دوباره نماییم.

به عنوان عضو کوچکی از این انقلاب عظیم از ورزشکاران و قهرمانان جانباز، معلول و نابینا، کم بینا و پارالمپین های کشور که به حق، افتخارآفرینی های آنان در جهان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، دعوت می نماییم تا در این حماسه مردمی حضور بهم رسانند و عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.



کد خبر : ۳,۳۵۳
اشتراک در